Asistenčné služby k cestovnému poisteniu

Viete, že asistenčné služby môžete využiť aj v iných prípadoch ako je škodová udalosť? Pozreli sme sa na situácie, kedy vám vedia pomôcť.

 

Asistenčné služby k cestovnému poisteniu

Asistenčné služby sú bežnou súčasťou cestovného poistenia. Môžete ich využiť ešte pred vycestovaním, poradia vám v oblasti hygieny, bezpečnosti, cestovania v danej krajine, dajú vám aj informácie ohľadom očkovania a kontaktné údaje na konzulát. Klientom sú k dispozícii nepretržite 24 hodín.

Poisťovňa poskytne okamžitú telefonickú asistenciu poistenému klientovi v prípade, ak sa ocitne v zahraničí v ťažkej situácii v dôsledku úrazu, akútnej choroby, odcudzenia alebo straty cestovného dokladu v zahraničí, spáchania priestupku alebo trestného činu z vedomej nedbanlivosti alebo sa v zahraničí dostane do tiesňovej situácie.

Asistenčné služby vám pomôžu najmä pri:

  • zabezpečení zdravotníckeho zariadenia vzhľadom na zdravotný stav
  • úhrade nákladov alebo poskytnutie platobných záruk zdravotníckym zariadeniam
  • sprostredkovaní informácií týkajúcich sa spôsobu liečby v materinskom jazyku
  • zabezpečení liekov, ak nie sú dostupné
  • komunikáciu s blízkymi osobami
  • prevoz späť do vlasti
Poisťovne dokonca ponúkajú možnosť doplatiť si nadštandardné asistenčné služby, ktoré môžu zahŕňať aj:
  • právnu pomoc
  • pomoc v prípade straty / odcudzenia dokladov
  • oneskorené dodanie batožiny leteckým dopravcom - náhrada za nákup nevyhnutných odevov a toaletných potrieb
  • technickú asistenciu – asistenčná pomoc v prípade značnej škody na majetku v mieste bydliska počas vašej cesty
  • asistenciu pri predčasnom návrate

Ak máte záujem o nadštandardné asistenčné služby, informujete sa na nich pred uzavretím cestovného poistenia, pretože ponuka jednotlivých poistovní sa líši. Taktiež si pozrite aj limity poistného plnenia, sú uvedené v poistných podmienkach.

Ak sa na dovolenke zraníte, alebo sa vám stane iná nepríjemnosť=poistná udalosť, vždy kontaktujte asistenčné služby. Môžete sa tak vyhnúť následným neprijemnostiam pri riešení poistnej udalosti. Pokiaľ vám asistenčná služba odporučí zdravotnícke zariadenie, využite jeho služby (niektoré poisťovne majú čiernu listinu lekárov, s ktorými nechcú spolupracovať, lebo poskytujú neadekvátne služby). Ak nestihnete kontaktovať asistenčnú službu pred ošetrením, poproste o pomoc na recepcii hotela alebo vyhľadajte priamo lekársku pomoc. Asistenčnú službu kontaktujte bezprostredne po ošetrení.
 

Vyberáme z Poistovne.sk

burst-ohen

Odporúčané a povinné revízie v rodinnom dome. Viete, čo ste povinný kontrolovať?

Doteraz ste bývali v byte, kde sa o všetky potrebné revízie staral správca a teraz ste sa presťahovali do rodinného domu. Všetky potrebné revízie sú odteraz na vašich pleciach. Prečítajte si, na čo netreba zabudnúť.
30.10.2024 | Katarína Macková
Čítať viac o Odporúčané a povinné revízie v rodinnom dome. Viete, čo ste povinný kontrolovať?
Zlata´minca2024-274

Najlepšie poistné produkty: Výsledky súťaže Zlatá minca 2024

Pozrite si výsledky súťaže finančných produktov Zlatá minca 2024. Tieto poistné produkty hodnotia odborníci ako najlepšie.
29.10.2024 | redakcia
Čítať viac o Najlepšie poistné produkty: Výsledky súťaže Zlatá minca 2024
VsZP-redakcia

VšZP pripúšťa možnosť nepokračovať v zmluvnom vzťahu s Psychiatrickou nemocnicou P. Pinela v Pezinku

Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) pripúšťa, že od 1. 11. 2024 nebude pokračovať v zmluvnom vzťahu s Psychiatrickou nemocnicou Philippa Pinela v Pezinku. Aktuálne zmluvný vzťah trvá a VšZP vyvíja maximálne úsilie o jeho kontinuálne pokračovanie.
28.10.2024
Čítať viac o VšZP pripúšťa možnosť nepokračovať v zmluvnom vzťahu s Psychiatrickou nemocnicou P. Pinela v Pezinku

Vyberáme z banky.sk