Asistenčné služby v životnom poistení

Životné poistenie už dávno nie je len o náhrade príjmu v prípade poistnej udalosti. Súčasťou životného poistenia možu byť aj asistenčné služby. O mnohých klienti ani netušia. Pozrite si, s čím všetkým vám vie poisťovňa pomôcť.

18986

Union

Kristína Baluchová, hovorkyňa Union poisťovne, vysvetľuje, že asistenčné služby v súčasnosti poskytujú k viacerým produktom životného poistenia. Čo sa týka situácií, v akých je možné kontaktovať asistenčnú službu, ide najmä o tieto: ak klient chce využiť informačné služby v podobe lekára na telefóne, potrebuje odvoz z nemocnice, či sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii. Dokonca, v rámci Úrazového poistenia Plus je súčasťou asistenčných služieb aj pomoc pri havárii v domácnosti, odomknutie zabuchnutých dverí, prípadne pomoc pri poruche domáceho spotrebiča.

Allianz

Helena Kanderková, špecialistka externej komunikácie poisťovne Allianz, tvrdí, že ich klienti si v jednotlivých programoch životného poistenia môžu pripoistiť asistenčnú službu, ktorá poistenému zabezpečí poskytnutie pomoci, keď sa ocitne v situácii, ktorá nastala v dôsledku poistnej udalosti. „V tejto službe má krytú službu lekár na telefóne 24/7 a pomoc pre pozostalých a asistenčné služby materiálnej povahy, ako preprava po hospitalizácii, preprava na kontrolné vyšetrenie alebo rehabilitáciu po hospitalizácii, rehabilitáciu po hospitalizácii, kontrolu domácnosti počas hospitalizácie, asistencia v domácnosti po hospitalizácii (zabezpečenie nákupu, dovoz liekov) a návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného.“

Komunálna poisťovňa

K vybraným produktom životného poistenia od KOMUNÁLNEJ poisťovne je možné dojednať asistenčné služby ProDoctor, ktoré vedia pomôcť pri konzultáciách ohľadom zdravotného stavu. Za 1 euro mesačne získate prístup k nadštandardnému poradenstvu v oblasti zdravia a telemedicínskym službám, ktoré nie sú poskytované v rámci verejného zdravotného poistenia. K dispozícii sú špecialisti z rôznych oblastí. Asistenčné služby je možné využiť telefonicky, online a prostredníctvom mobilnej aplikácie myTeleDoc.

Balík asistenčných služieb zahŕňa linku zdravia, konzultácie so slovenskými špecialistami, možnosť získať druhý lekársky názor od zahraničného špecialistu, diagnostický test potrebný na stanovenie personalizovanej onkologickej liečby, konzultácie v oblasti duševného zdravia a poradenstvo týkajúce sa COVID-19.

NN životná poisťovňa

NN životná poisťovňa ponúka klientom v rámci životného poistenia prémiové lekárske služby prostredníctvom webového portálu www.nn.diagnose.me:
  • Lekár na telefóne a konzultácie so špecialistami a koučmi - bezplatné konzultácie s odborným zdravotníckym personálom o otázkach vlastného zdravia, postupu liečby alebo vhodnosti liekov.
  • Prednostné objednanie na MRI vyšetrenie – treba sa objednať online cez webový portál
  • Druhý lekársky názor na stanovanú diagnózu - nový odborný posudok od zahraničného špecialistu znižuje riziko nesprávne určenej diagnózy alebo neúčinnej liečby. Stačí elektronicky zaslať doterajšiu zdravotnú dokumentáciu a získate druhý lekársky názor.
Rozsah asistenčných služieb sa v jednotlivých poisťovniach líši, preto je vhodné, aby ste sa o detailoch informovali priamo vo vašej poisťovni.

Asistenčné služby k životnému poisteniu

  • lekár na telefóne
  • odvoz z nemocnice
  • sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii
  • pomoc pre pozostalých
  • rehabilitácia po hospitalizácii
  • kontrola domácnosti počas hospitalizácie
  • asistencia v domácnosti po hospitalizácii (zabezpečenie nákupu, dovoz liekov)
  • návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného
  • druhý lekársky posudok
  • diagnostický test potrebný na stanovenie personalizovanej onkologickej liečby
  • konzultácie v oblasti duševného zdravia
  • a poradenstvo týkajúce sa COVID-19

Vyberáme z poistovne.sk

business-sales-meeting

Čo poisťovne považujú za poistný podvod?

Napriek tomu, že za poistný podvod môže hroziť aj väzenie, každý rok sa pokúša oklamať poisťovňu tisíce ľudí. Čo všetko považuje poisťovňa za poistný podvod?
23.02.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Čo poisťovne považujú za poistný podvod?
view-of-a-tidy-living-room-with-a-grey-sectional

Pri škode na majetku si dajte pozor, z ktorej poistky žiadate odškodnenie

Pozrite si, čo treba robiť ak vás vytopí sused a z ktorej poistky si treba žiadať odškodnenie od poisťovne. Pri náhrade škody z poistenia domácnosti/nehnuteľnosti a pri náhrade škody z poistneia zodpovednosti za škodu poisťovne totiž vyčíslia rôzne sumy.
21.02.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Pri škode na majetku si dajte pozor, z ktorej poistky žiadate odškodnenie
bankomat-poskodeny-GDV

Zaujímavosť: Útoky na bankomaty pomocou výbušnín rapídne stúpli

Celoštátny zväz nemeckého poisťovníctva (GDV) zverejnil správu o tom, že v Nemecku stále pribúdajú útoky na bankomaty pomocou výbušnín. GDV prvýkrát v histórii zverejnil aj konkrétne údaje o útokoch a vzniknutých škodách.
19.02.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Zaujímavosť: Útoky na bankomaty pomocou výbušnín rapídne stúpli

Vyberáme z banky.sk