Asistenčné služby v životnom poistení
Životné poistenie už dávno nie je len o náhrade príjmu v prípade poistnej udalosti. Súčasťou životného poistenia možu byť aj asistenčné služby. O mnohých klienti ani netušia. Pozrite si, s čím všetkým vám vie poisťovňa pomôcť.

Union
Kristína Baluchová, hovorkyňa Union poisťovne, vysvetľuje, že asistenčné služby v súčasnosti poskytujú k viacerým produktom životného poistenia. Čo sa týka situácií, v akých je možné kontaktovať asistenčnú službu, ide najmä o tieto: ak klient chce využiť informačné služby v podobe lekára na telefóne, potrebuje odvoz z nemocnice, či sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii. Dokonca, v rámci Úrazového poistenia Plus je súčasťou asistenčných služieb aj pomoc pri havárii v domácnosti, odomknutie zabuchnutých dverí, prípadne pomoc pri poruche domáceho spotrebiča.Allianz
Helena Kanderková, špecialistka externej komunikácie poisťovne Allianz, tvrdí, že ich klienti si v jednotlivých programoch životného poistenia môžu pripoistiť asistenčnú službu, ktorá poistenému zabezpečí poskytnutie pomoci, keď sa ocitne v situácii, ktorá nastala v dôsledku poistnej udalosti. „V tejto službe má krytú službu lekár na telefóne 24/7 a pomoc pre pozostalých a asistenčné služby materiálnej povahy, ako preprava po hospitalizácii, preprava na kontrolné vyšetrenie alebo rehabilitáciu po hospitalizácii, rehabilitáciu po hospitalizácii, kontrolu domácnosti počas hospitalizácie, asistencia v domácnosti po hospitalizácii (zabezpečenie nákupu, dovoz liekov) a návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného.“- Životné poistenie cez internet? Dôležité rozhodnutia si vyžadujú osobný prístup, tvrdí odborník
- Fascinujúce štatistiky detských úrazov
- Aký je rozdiel medzi čakacou dobou, ochrannou dobou a karenčnou dobou?
Komunálna poisťovňa
K vybraným produktom životného poistenia od KOMUNÁLNEJ poisťovne je možné dojednať asistenčné služby ProDoctor, ktoré vedia pomôcť pri konzultáciách ohľadom zdravotného stavu. Za 1 euro mesačne získate prístup k nadštandardnému poradenstvu v oblasti zdravia a telemedicínskym službám, ktoré nie sú poskytované v rámci verejného zdravotného poistenia. K dispozícii sú špecialisti z rôznych oblastí. Asistenčné služby je možné využiť telefonicky, online a prostredníctvom mobilnej aplikácie myTeleDoc.Balík asistenčných služieb zahŕňa linku zdravia, konzultácie so slovenskými špecialistami, možnosť získať druhý lekársky názor od zahraničného špecialistu, diagnostický test potrebný na stanovenie personalizovanej onkologickej liečby, konzultácie v oblasti duševného zdravia a poradenstvo týkajúce sa COVID-19.
- Dokedy treba nahlásiť poistnú udalosť?
- Životné poistenie: čo je dôležité pri jeho výbere?
- Pohrebné poistenie: Aké má výhody a kde vás poistia
NN životná poisťovňa
NN životná poisťovňa ponúka klientom v rámci životného poistenia prémiové lekárske služby prostredníctvom webového portálu www.nn.diagnose.me:- Lekár na telefóne a konzultácie so špecialistami a koučmi - bezplatné konzultácie s odborným zdravotníckym personálom o otázkach vlastného zdravia, postupu liečby alebo vhodnosti liekov.
- Prednostné objednanie na MRI vyšetrenie – treba sa objednať online cez webový portál
- Druhý lekársky názor na stanovanú diagnózu - nový odborný posudok od zahraničného špecialistu znižuje riziko nesprávne určenej diagnózy alebo neúčinnej liečby. Stačí elektronicky zaslať doterajšiu zdravotnú dokumentáciu a získate druhý lekársky názor.
Asistenčné služby k životnému poisteniu
- lekár na telefóne
- odvoz z nemocnice
- sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii
- pomoc pre pozostalých
- rehabilitácia po hospitalizácii
- kontrola domácnosti počas hospitalizácie
- asistencia v domácnosti po hospitalizácii (zabezpečenie nákupu, dovoz liekov)
- návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného
- druhý lekársky posudok
- diagnostický test potrebný na stanovenie personalizovanej onkologickej liečby
- konzultácie v oblasti duševného zdravia
- a poradenstvo týkajúce sa COVID-19