Cestovné poistenie a korona. Záleží na tom, či ste alebo nie ste zaočkovaný? Časť 3.

V predchádzajúcich článkoch sme sa pozreli na riziká spojené s COVID-19, ktoré vám pokryje cestovné poistenie. Líšia sa podmienky poisťovní podľa toho, či klient je alebo nie je zaočkovaný?

summer-patio-girl

Rovnaké podmienky pre očkovaných aj neočkovaných

Katarína Kukurová, hovorkyňa poistovne Generali tvrdí, že pri uzatváraní cestovného poistenia nezisťujú, či klient je alebo nie je očkovaný na Covid-19; absolvovanie vakcinácie nemá u nich vplyv na poistné krytie cestovného poistenia a pripoistenia COVID. Rovnaké podmienky u nich majú očkovaní aj neočkovaní, poistia aj rodinu s nezaočkovanými deťmi. „Samozrejme, poistiť sa môže celá rodina od 0 až do 85 rokov bez ohľadu na absolvovanie očkovania. Uzatvorenie poistenia pre celú rodinu, ktorá spolu cestuje na dovolenku, dokonca odporúčame,“ hovorí s tým, že klienti, ktorí sú spolupoistení na jednej zmluve, získavajú výhody, napríklad aj v podobe zľavy na poistné.
Z hľadiska zaočkovanosti sa podobne vyjadrila aj Helena Kanderková, špecialistka externej komunikácie Allianz - Slovenskej poisťovne s tým, že neskúmajú ju a tento fakt u nich nijako neovplyvňuje vstup do poistenia ani výšku poistného. „Cestovné poistenie si môže klient predĺžiť aj počas dovolenky na ďalšie obdobie, poistná doba však musí nadväzovať, aby nebola prerušená, inak plynie ochranná lehota.“

Vyberáme z poistovne.sk

17794

Ako sa vyhnúť zrážke so zverou a čo robiť po kolízii

Policajné štatistiky z roku 2021 uvádzajú, že počet zrážok áut so zverou stúpol medziročne takmer o tretinu. Poradíme, ako nestratiť chladnú hlavu a ako vybaviť poisťovňu.
22.10.2021 | redakcia
Čítať viac o Ako sa vyhnúť zrážke so zverou a čo robiť po kolízii
53665

Allianz získala prvenstvo za riadenie ľudského kapitálu

Allianz – Slovenská poisťovňa získala ocenenie Leading HR Organisation v sektore poisťovníctvo v 10. ročníku rebríčka, ktorý pravidelne vyhlasuje poradenská spoločnost PwC. Allianz sa tak stala jednotkou na poisťovacom trhu v efektívnom riadení ľudských zdrojov a najlepšími výsledkami v oblasti personálneho manažmentu na Slovensku.
22.10.2021
Čítať viac o Allianz získala prvenstvo za riadenie ľudského kapitálu
Interbrand

Allianz je tretíkrát za sebou najcennejšou poisťovacou značkou na svete

Už tretí rok za sebou obhájil Allianz svoju pozíciu najhodnotnejšej poisťovne v rebríčku Interbrand. Hodnota značky tak stúpla o 17 % na 15,2 mld. dolárov, čo je najvyšší rast od vstupu poisťovne do rebríčka Best Global Brands v roku 2007. Aj vďaka tomu sa Allianz posunul z vlaňajšieho 39. miesta na 34. priečku najcennejších značiek na svete.
22.10.2021
Čítať viac o Allianz je tretíkrát za sebou najcennejšou poisťovacou značkou na svete

Vyberáme z banky.sk