Union zaznamenala prvý pokus o nekalý nábor poistencov

Podobne ako v prípade VšZP, aj poistenke Unionu sa snažili nahovoriť, že poisťovňa končí.


Union zdravotná poisťovňa zaznamenala prvý pokus o nekalý nábor poistencov. Hovorkyňa zdravotnej poisťovne Beáta Dupaľová Ksenzsighová informovala, že zdravotná poisťovňa Union dostala podnet od poistenky, ktorej údajne telefonovali podvodníci v oblasti poisťovníctva. "Tvrdili jej, že zdravotná poisťovňa Union končí a mala by sa aj s celou rodinou prehlásiť do inej konkrétnej poisťovne," priblížila hovorkyňa.

Zdravotná poisťovňa Union sa voči takýmto tvrdeniam ohradzuje, nakoľko to nie je pravda. "Radi by sme upozornili našich poistencov, že ide o nekalý nábor v rámci prepoisťovacej kampane a v prípade akéhokoľvek podozrenia, že sa to deje aj v ich okolí, môžu kontaktovať naše call centrum, kde budú informovaní o skutočnej situácii," vysvetlila Dupaľová Ksenzsighová.

Na nekalé prepoisťovanie nedávno upozornila aj Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. (VšZP). Pokus nahlásila zamestnancom pobočky VšZP v Dunajskej Strede poistenka, ktorá si overovala pravdivosť informácií získaných od údajnej pracovníčky súkromnej zdravotnej poisťovne. "Podľa týchto informácií má vraj VšZP ku koncu decembra 2017 zaniknúť, preto je potrebné včas sa prepoistiť. Ďalej tvrdila, že niektoré zdravotnícke zariadenia už vraj nebudú ošetrovať poistencov VšZP. Bonusom za podpísanie už vyplnenej prihlášky mala byť finančná odmena od novej zdravotnej poisťovne," priblížila hovorkyňa VšZP Viktória Vasilenková.

VšZP upozornila svojich poistencov, že ide o účelové dezinformácie, motivované pravdepodobne snahou o získanie osobného prospechu. "Vzhľadom na to, že podobné pokusy o nekalý nábor založené na šírení nepravdivých a zavádzajúcich informácií sa môžu objaviť aj v iných regiónoch Slovenska, VšZP upozorňuje občanov, aby boli opatrní a v takýchto prípadoch kontaktovali Call centrum 0850 003 003 alebo ktorékoľvek klientske pracovisko VšZP," doplnila hovorkyňa.

Vyberáme z poistovne.sk

female-executive-looks-out-modern-office-window

Ako urýchliť vyplatenie poistného plnenia?

Aby ste mali peniaze z poistky k dispozícii čo najskôr, je potrebné správne postupovať pri hlásení poistnej udalosti a dodržiavať tri zásady, ktoré pomôžu s hladkým vybavením poistného plnenia. Aj zdanlivé nepresnosti na strane klienta totiž môžu oddialiť, v horšom prípade dokonca znemožniť jeho výplatu.
06.12.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Ako urýchliť vyplatenie poistného plnenia?
woman-checking-phone

Ak ste zmenili zdravotnú poisťovňu, nezabudnite to nahlásiť do 8. januára

k ste zmenili zdravotnú poisťovňu, mali by ste to nahlásiť najneskôr do 8. januára. Ako informuje Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP), okrem zamestnávateľa je potrebné informovať aj všetkých ďalších zamestnávateľov, ak ich máte, a tiež svojho ošetrujúceho lekára.
05.12.2024
Čítať viac o Ak ste zmenili zdravotnú poisťovňu, nezabudnite to nahlásiť do 8. januára
hands-grasping-a-steering-wheel

Havarijné poistenie sa môže oplatiť aj pre staršie vozidlá

Staršie vozidlá nemusia byť automaticky bez potreby havarijného poistenia, tvrdí ČSOB Poisťovňa.
04.12.2024
Čítať viac o Havarijné poistenie sa môže oplatiť aj pre staršie vozidlá

Vyberáme z banky.sk