Po živelných udalostiach stúpol záujem o poistenie majetku
Ničivé tornádo, ktoré spustošilo celé dediny na Morave, silné dažde a záplavy v Rudne nad Hronom či výbuch bytového domu v Prešove. Všetky tieto veľké škodové udalosti majú jedno spoločné – kompletne zničili domov a majetok ľudí, ktorých zasiahli.

VYČÍŇANIE ŽIVLOV MNOHÝCH ROZHÝBALO
Mnohí sa práve po takýchto udalostiach začali zaujímať o svoje poistky. „Deň po tornáde na Morave sme na našom webe, v časti poistenia majetku, zaznamenali až trojnásobný počet návštev oproti priemeru. Až doteraz ostala návštevnosť nášho online poistenia majetku zvýšená o približne 25 percent. Tento trend sa odráža aj v počte uzatvorených poistných zmlúv,“ približuje hovorkyňa Allianz – Slovenskej poisťovne Lucia Strnad Muthová.Hoci záujem o poistenie majetku ovplyvňuje viacero faktorov, po tornáde na Morave eviduje najväčšia poisťovňa na trhu zvýšený záujem o poistenie privátneho majetku vo všetkých predajných kanáloch, či už je to predaj online, prostredníctvom obchodníkov alebo v pobočkách. Klienti Allianz, najmä z miest a obcí susediacich s Českou republikou, v posledných týždňoch oveľa častejšie kontaktovali obchodníkov, ktorí im spravujú poistenia. „Klienti sa najčastejšie informovali, či ich poistka kryje aj tornádo, mnohí prehodnocovali a aktualizovali svoje poistné sumy tak, aby pokrývali celú hodnotu majetku. V jednom prípade klient, ktorý chcel svoju novostavbu poistiť až po tom, ako sa do nej nasťahuje, teraz iniciatívne kontaktoval obchodníka a svoj nedokončený dom si chcel poistiť čo najskôr. Niektorí majitelia nehnuteľností, ktorí celé roky bývali v nepoistených domoch, sa až teraz rozhodli poistiť si ich,“ približuje L. Strnad Muthová.
- Klienti Allianzu môžu riešenie svojej škody sledovať ako doručenie balíka
- Allianz radí, ako rýchlo vyriešiť škodu na vozidle
- Allianz hlási počas pandémie rekordy v podvodoch