Klienti Allianzu môžu riešenie svojej škody sledovať ako doručenie balíka

Po online sprievodcovi škodou v havarijnom a povinnom zmluvnom poistení, môžu odteraz klienti Allianzu sledovať online aj riešenie škody na majetku. Menšie škody na majetku vyrieši Allianz kompletne online. Aj nahlásenie škody je odteraz v Allianzi jednoduchšie.

woman-checking-phone
Zaplavená pivnica, zhorená strecha domu či vytopený byt. Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 106 poistných udalostí na privátnom majetku. Ich riešenie môžu po novom sledovať jednoduchšie, krok za krokom, ako keď napríklad sledujú doručenie balíka, a to vďaka novému online sprievodcovi škodou„Som veľmi rada, že po spustení online sprievodcu škodou v havarijnom a povinnom zmluvnom poistení, sme tento unikátny nástroj na sledovanie riešenia škody rozšírili aj na privátny majetok. Pre klientov, ktorí majú u nás poistený dom, byt či inú stavbu je to ďalší krok na uľahčenie a zrýchlenie komunikácie s poisťovňou v prípade akejkoľvek poistnej udalosti na ich majetku,“ vysvetľuje viceprezidentka rezortu prevádzky Allianz Agata Przygoda.

Menšie škody vyriešené online

Sprievodca škodou prevedie klienta jednotlivými krokmi, od zdokumentovania škody, vďaka čomu mu poisťovňa môže odporučiť optimálny spôsob jej riešenia. Pri menších škodách vyčísli ponuku poistného plnenia, ktorá by mala pokryť náklady na svojpomocnú opravu. Ak klient ponuku potvrdí, poisťovňa mu pošle platbu poistného plnenia. Jeho poistná udalosť je tak kompletne vyriešená online. Ak sa naopak rozhodne ponuku neprijať a opravu škody riešiť dodávateľsky, poisťovni prostredníctvom sprievodcu predloží faktúru za opravu. Pre škody stredného a väčšieho rozsahu poisťovňa priamo klientovi odporučí riešenie škody podľa cenovej ponuky od zvoleného dodávateľa.

Všetky informácie pokope

Ak poisťovňa potrebuje od klienta akékoľvek podklady pre riešenie jeho poistnej udalosti, vyžiada si ich prostredníctvom sprievodcu a klient ich elektronicky aj doloží. Nástroj ho ďalej aktívne informuje o stave riešenia jeho škody, potrebných krokoch aj návrhu poistného plnenia. Priamo v sprievodcovi nájde detailné rozpisy vyčísleného poistného plnenia aj všetky informácie, ktoré mu doteraz poisťovňa oznamovala v listoch. Vďaka online sprievodcovi tak bude poisťovňa s klientom komunikovať výlučne digitálne.

Online sprievodca škodou nie je aplikácia, ale personalizovaná webstránka, do ktorej klient vstupuje cez odkaz. Ten obdrží emailom alebo SMS správou, podľa toho, čo si zvolil pri hlásení svojej škody.

Aj na hlásenie škody jednoduchšie

Ďalšou novinkou je zjednodušené hlásenie škody na majetku prostredníctvom vynoveného webcentra. „Nové webové hlásenie je jednoduchšie, prehľadnejšie, vizuálne krajšie, a čo je podstatné, od klienta vyžaduje menej informácií a vypĺňania. Klient tak svoju škodu nahlási doslova na pár klikov, čím šetrí čas,“ dopĺňa A. Przygoda.

Klienti hodnotia spokojnosť hviezdičkou

Privátne poistenie majetku je po havarijnom a povinnom zmluvnom poistení treťou oblasťou, kde klienti Allianz môžu využívať nového online sprievodcu škodou. Po vyriešení škody dostane klient možnosť vyjadriť spokojnosť s jej riešením. „Z doterajších, viac ako 32-tisíc spätných väzieb k riešeniu škôd na vozidlách, klienti ohodnotili spokojnosť na úrovni 4,4 bodov z 5-tich. So získanou spätnou väzbou ďalej pracujeme, aby sme naše služby ešte viac zlepšovali,“ uzatvára riaditeľ odboru market manažmentu Allianz Jozef Kruppa.

Untitled-5

Vyberáme z poistovne.sk

female-executive-looks-out-modern-office-window

Ako urýchliť vyplatenie poistného plnenia?

Aby ste mali peniaze z poistky k dispozícii čo najskôr, je potrebné správne postupovať pri hlásení poistnej udalosti a dodržiavať tri zásady, ktoré pomôžu s hladkým vybavením poistného plnenia. Aj zdanlivé nepresnosti na strane klienta totiž môžu oddialiť, v horšom prípade dokonca znemožniť jeho výplatu.
06.12.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Ako urýchliť vyplatenie poistného plnenia?
woman-checking-phone

Ak ste zmenili zdravotnú poisťovňu, nezabudnite to nahlásiť do 8. januára

k ste zmenili zdravotnú poisťovňu, mali by ste to nahlásiť najneskôr do 8. januára. Ako informuje Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP), okrem zamestnávateľa je potrebné informovať aj všetkých ďalších zamestnávateľov, ak ich máte, a tiež svojho ošetrujúceho lekára.
05.12.2024
Čítať viac o Ak ste zmenili zdravotnú poisťovňu, nezabudnite to nahlásiť do 8. januára
hands-grasping-a-steering-wheel

Havarijné poistenie sa môže oplatiť aj pre staršie vozidlá

Staršie vozidlá nemusia byť automaticky bez potreby havarijného poistenia, tvrdí ČSOB Poisťovňa.
04.12.2024
Čítať viac o Havarijné poistenie sa môže oplatiť aj pre staršie vozidlá

Vyberáme z banky.sk