Klienti Allianzu môžu riešenie svojej škody sledovať ako doručenie balíka

Po online sprievodcovi škodou v havarijnom a povinnom zmluvnom poistení, môžu odteraz klienti Allianzu sledovať online aj riešenie škody na majetku. Menšie škody na majetku vyrieši Allianz kompletne online. Aj nahlásenie škody je odteraz v Allianzi jednoduchšie.

woman-checking-phone
Zaplavená pivnica, zhorená strecha domu či vytopený byt. Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 106 poistných udalostí na privátnom majetku. Ich riešenie môžu po novom sledovať jednoduchšie, krok za krokom, ako keď napríklad sledujú doručenie balíka, a to vďaka novému online sprievodcovi škodou„Som veľmi rada, že po spustení online sprievodcu škodou v havarijnom a povinnom zmluvnom poistení, sme tento unikátny nástroj na sledovanie riešenia škody rozšírili aj na privátny majetok. Pre klientov, ktorí majú u nás poistený dom, byt či inú stavbu je to ďalší krok na uľahčenie a zrýchlenie komunikácie s poisťovňou v prípade akejkoľvek poistnej udalosti na ich majetku,“ vysvetľuje viceprezidentka rezortu prevádzky Allianz Agata Przygoda.

Menšie škody vyriešené online

Sprievodca škodou prevedie klienta jednotlivými krokmi, od zdokumentovania škody, vďaka čomu mu poisťovňa môže odporučiť optimálny spôsob jej riešenia. Pri menších škodách vyčísli ponuku poistného plnenia, ktorá by mala pokryť náklady na svojpomocnú opravu. Ak klient ponuku potvrdí, poisťovňa mu pošle platbu poistného plnenia. Jeho poistná udalosť je tak kompletne vyriešená online. Ak sa naopak rozhodne ponuku neprijať a opravu škody riešiť dodávateľsky, poisťovni prostredníctvom sprievodcu predloží faktúru za opravu. Pre škody stredného a väčšieho rozsahu poisťovňa priamo klientovi odporučí riešenie škody podľa cenovej ponuky od zvoleného dodávateľa.

Všetky informácie pokope

Ak poisťovňa potrebuje od klienta akékoľvek podklady pre riešenie jeho poistnej udalosti, vyžiada si ich prostredníctvom sprievodcu a klient ich elektronicky aj doloží. Nástroj ho ďalej aktívne informuje o stave riešenia jeho škody, potrebných krokoch aj návrhu poistného plnenia. Priamo v sprievodcovi nájde detailné rozpisy vyčísleného poistného plnenia aj všetky informácie, ktoré mu doteraz poisťovňa oznamovala v listoch. Vďaka online sprievodcovi tak bude poisťovňa s klientom komunikovať výlučne digitálne.

Online sprievodca škodou nie je aplikácia, ale personalizovaná webstránka, do ktorej klient vstupuje cez odkaz. Ten obdrží emailom alebo SMS správou, podľa toho, čo si zvolil pri hlásení svojej škody.

Aj na hlásenie škody jednoduchšie

Ďalšou novinkou je zjednodušené hlásenie škody na majetku prostredníctvom vynoveného webcentra. „Nové webové hlásenie je jednoduchšie, prehľadnejšie, vizuálne krajšie, a čo je podstatné, od klienta vyžaduje menej informácií a vypĺňania. Klient tak svoju škodu nahlási doslova na pár klikov, čím šetrí čas,“ dopĺňa A. Przygoda.

Klienti hodnotia spokojnosť hviezdičkou

Privátne poistenie majetku je po havarijnom a povinnom zmluvnom poistení treťou oblasťou, kde klienti Allianz môžu využívať nového online sprievodcu škodou. Po vyriešení škody dostane klient možnosť vyjadriť spokojnosť s jej riešením. „Z doterajších, viac ako 32-tisíc spätných väzieb k riešeniu škôd na vozidlách, klienti ohodnotili spokojnosť na úrovni 4,4 bodov z 5-tich. So získanou spätnou väzbou ďalej pracujeme, aby sme naše služby ešte viac zlepšovali,“ uzatvára riaditeľ odboru market manažmentu Allianz Jozef Kruppa.

Untitled-5

Vyberáme z poistovne.sk

porceline-tree-with-lights

Vianočné požiare a poistné kuriozity

V minulom roku riešila Allianz 445 škôd z požiarov, 56 z nich vzniklo počas vianočných sviatkov. Požiar chaty na Štedrý večer zničil interiér aj zariadenie za 25-tisíc eur. Allianz vystríha pred podpoistením a odporúča aktualizovať si výšku poistnej sumy.
08.12.2022
Čítať viac o Vianočné požiare a poistné kuriozity
HR Leading Organisation 2022

Allianz obhájila ocenenie za najlepšie riadenie ľudí

Allianz – Slovenská poisťovňa obhájila minuloročné prvenstvo a opäť si odniesla ocenenie Leading HR Organisation v sektore poisťovníctvo. Cenu jej udelila poradenská spoločnosť PwC Slovensko v 11. ročníku rebríčka, v ktorom hodnotí firmy s najefektívnejším riadením ľudských zdrojov a najlepšími výsledkami v oblasti personálneho manažmentu.
07.12.2022
Čítať viac o Allianz obhájila ocenenie za najlepšie riadenie ľudí
AdobeStock_371232176

Rakovina kože trápi čoraz viac pacientov. Výpadok príjmu čiastočne pokryje životné poistenie

Malígny melanóm patrí medzi najzávažnejšie typy rakoviny kože. Len v roku 2020 bolo na Slovensku diagnostikovaných 823 nových prípadov a ich počet medziročne stúpa približne o 5 %. Aj keď sa možnosti a úspešnosť liečby zvyšuje, stále platí, že život s diagnózou „rakovina“ predstavuje obrovský zásah do života jednotlivca a rodiny.
05.12.2022
Čítať viac o Rakovina kože trápi čoraz viac pacientov. Výpadok príjmu čiastočne pokryje životné poistenie

Vyberáme z banky.sk