Allianz radí, ako rýchlo vyriešiť škodu na vozidle

Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 650 až 700 poistných udalostí. Približne tretina týchto škôd sa týka vozidiel. Čo robiť, aby vaša škoda bola vyriešená čo najskôr a k vašej spokojnosti? Tu je niekoľko tipov:

hands-grasping-a-steering-wheel

1. Škodu nahláste čo najskôr

Ideálne je škodu nahlásiť do 24 hodín po jej vzniku. Najneskoršia lehota na nahlásenie je do 15 dní od nehody, v prípade že sa nehoda stala v zahraničí, nahlásiť ju treba najneskôr do 30 dní od jej vzniku. Nahlásiť škodu môžete online alebo telefonicky. Po novom môžu klienti Allianz akúkoľvek škodu na vozidle sledovať krok za krokom prostredníctvom online sprievodcu škodou. Ide o interaktívnu mobilnú stránku, ktorú vám Allianz zašle mailom alebo SMS správou s linkom, na ktorom môžete sledovať stav svojej škody.

2. Odfoťte si škodu

Mať vlastnú fotodokumentáciu škody je vždy užitočné. Vyriešenie škody to zrýchli a uľahčí.

3. Doložte všetky potrebné doklady

Čím skôr doložíte všetky potrebné doklady k vzniknutej škode, tým skôr vám poisťovňa môže vyplatiť poistné plnenie. Najčastejšie doklady sú fotografie poškodeného vozidla, kópie policajných správ alebo záznam o nehode podpísaný oboma účastníkmi nehody a takisto číslo účtu, na ktoré chcete vyplatiť poistné plnenie.

4. Dbajte na pokyny pracovníkov Allianz

Akékoľvek otázky ohľadom riešenia škody vám radi zodpovedia skúsení pracovníci poisťovne, na ktorých sa môžete obrátiť telefonicky alebo online. Na akékoľvek chýbajúce doklady alebo ďalšie potrebné kroky z vašej strany vás upozorní aj online sprievodca škodou.

5. Využívajte zmluvné servisy poisťovne

Pri oprave vozidla v zmluvnom servise Allianz máte vždy istotu, že účtované náklady za opravu budú zodpovedať vykonaným úkonom a poisťovňa ich bude akceptovať.

6. Overte si spoluúčasť či limit poistného plnenia

Vďaka overeniu vás neprekvapí výška poistného plnenia ani čiastka, ktorou sa budete podieľať na náhrade vzniknutej škody.

7. Ohodnoťte nás

Aj vďaka vašej spätnej väzbe môžeme proces riešenia škody neustále zlepšovať a zrýchľovať. Nezabudnite preto na záver v zaslanom dotazníku ohodnotiť, ako ste boli s riešením svojej škody spokojný.

(Tlačová správa)
 

Vyberáme z poistovne.sk

burst-ohen

Odporúčané a povinné revízie v rodinnom dome. Viete, čo ste povinný kontrolovať?

Doteraz ste bývali v byte, kde sa o všetky potrebné revízie staral správca a teraz ste sa presťahovali do rodinného domu. Všetky potrebné revízie sú odteraz na vašich pleciach. Prečítajte si, na čo netreba zabudnúť.
30.10.2024 | Katarína Macková
Čítať viac o Odporúčané a povinné revízie v rodinnom dome. Viete, čo ste povinný kontrolovať?
Zlata´minca2024-274

Najlepšie poistné produkty: Výsledky súťaže Zlatá minca 2024

Pozrite si výsledky súťaže finančných produktov Zlatá minca 2024. Tieto poistné produkty hodnotia odborníci ako najlepšie.
29.10.2024 | redakcia
Čítať viac o Najlepšie poistné produkty: Výsledky súťaže Zlatá minca 2024
VsZP-redakcia

VšZP pripúšťa možnosť nepokračovať v zmluvnom vzťahu s Psychiatrickou nemocnicou P. Pinela v Pezinku

Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) pripúšťa, že od 1. 11. 2024 nebude pokračovať v zmluvnom vzťahu s Psychiatrickou nemocnicou Philippa Pinela v Pezinku. Aktuálne zmluvný vzťah trvá a VšZP vyvíja maximálne úsilie o jeho kontinuálne pokračovanie.
28.10.2024
Čítať viac o VšZP pripúšťa možnosť nepokračovať v zmluvnom vzťahu s Psychiatrickou nemocnicou P. Pinela v Pezinku

Vyberáme z banky.sk