Allianz radí, ako rýchlo vyriešiť škodu na vozidle

Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 650 až 700 poistných udalostí. Približne tretina týchto škôd sa týka vozidiel. Čo robiť, aby vaša škoda bola vyriešená čo najskôr a k vašej spokojnosti? Tu je niekoľko tipov:

hands-grasping-a-steering-wheel

1. Škodu nahláste čo najskôr

Ideálne je škodu nahlásiť do 24 hodín po jej vzniku. Najneskoršia lehota na nahlásenie je do 15 dní od nehody, v prípade že sa nehoda stala v zahraničí, nahlásiť ju treba najneskôr do 30 dní od jej vzniku. Nahlásiť škodu môžete online alebo telefonicky. Po novom môžu klienti Allianz akúkoľvek škodu na vozidle sledovať krok za krokom prostredníctvom online sprievodcu škodou. Ide o interaktívnu mobilnú stránku, ktorú vám Allianz zašle mailom alebo SMS správou s linkom, na ktorom môžete sledovať stav svojej škody.

2. Odfoťte si škodu

Mať vlastnú fotodokumentáciu škody je vždy užitočné. Vyriešenie škody to zrýchli a uľahčí.

3. Doložte všetky potrebné doklady

Čím skôr doložíte všetky potrebné doklady k vzniknutej škode, tým skôr vám poisťovňa môže vyplatiť poistné plnenie. Najčastejšie doklady sú fotografie poškodeného vozidla, kópie policajných správ alebo záznam o nehode podpísaný oboma účastníkmi nehody a takisto číslo účtu, na ktoré chcete vyplatiť poistné plnenie.

4. Dbajte na pokyny pracovníkov Allianz

Akékoľvek otázky ohľadom riešenia škody vám radi zodpovedia skúsení pracovníci poisťovne, na ktorých sa môžete obrátiť telefonicky alebo online. Na akékoľvek chýbajúce doklady alebo ďalšie potrebné kroky z vašej strany vás upozorní aj online sprievodca škodou.

5. Využívajte zmluvné servisy poisťovne

Pri oprave vozidla v zmluvnom servise Allianz máte vždy istotu, že účtované náklady za opravu budú zodpovedať vykonaným úkonom a poisťovňa ich bude akceptovať.

6. Overte si spoluúčasť či limit poistného plnenia

Vďaka overeniu vás neprekvapí výška poistného plnenia ani čiastka, ktorou sa budete podieľať na náhrade vzniknutej škody.

7. Ohodnoťte nás

Aj vďaka vašej spätnej väzbe môžeme proces riešenia škody neustále zlepšovať a zrýchľovať. Nezabudnite preto na záver v zaslanom dotazníku ohodnotiť, ako ste boli s riešením svojej škody spokojný.

(Tlačová správa)
 

Vyberáme z poistovne.sk

povoden1-redakcia

Uniqa eviduje škody po júlovej búrke vo výške viac ako 1,94 milióna euro

Klienti UNIQA poisťovne už nahlásili škody po silnej búrke a víchrici, ktorá sa prehnala najmä východným Slovenskom začiatkom júla. Z obdobia od 4. - 11. júla eviduje UNIQA 717 hlásení od klientov, predbežná výška nahlásených škôd už presiahla 1,94 mil Eur. Najviac hlásení je z okresov Prešov, Svidník, Gelnica, Sabinov, Bardejov a Vranov nad Topľou.
17.07.2025
Čítať viac o Uniqa eviduje škody po júlovej búrke vo výške viac ako 1,94 milióna euro
burst-Matthew Henry-court

Úrad pre dohľad nad zdravotnou staroslivosťou uspel v spore so spoločnosťou FLOW

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len „úrad“) uspel v súdnom spore so spoločnosťou FLOW s.r.o., ktorá si voči Slovenskej republike uplatňovala nárok na náhradu škody vo forme ušlého zisku vo výške 280 miliónov eur s úrokom z omeškania vo výške 5 % ročne.
17.07.2025
Čítať viac o Úrad pre dohľad nad zdravotnou staroslivosťou uspel v spore so spoločnosťou FLOW
dovolenka14-redakcia

Cestovné poistenie k platobnej karte v roku 2025

Pozreli sme sa na výhody a nevýhody cestovného poistenia, ktoré vám banka ponúkne ako doplnkovú službu k platobnej karte. V čom sa líši od bežného cestovného poistenia?
16.07.2025 | redakcia
Čítať viac o Cestovné poistenie k platobnej karte v roku 2025

Vyberáme z banky.sk