Allianz radí, ako rýchlo vyriešiť škodu na vozidle

Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 650 až 700 poistných udalostí. Približne tretina týchto škôd sa týka vozidiel. Čo robiť, aby vaša škoda bola vyriešená čo najskôr a k vašej spokojnosti? Tu je niekoľko tipov:

hands-grasping-a-steering-wheel

1. Škodu nahláste čo najskôr

Ideálne je škodu nahlásiť do 24 hodín po jej vzniku. Najneskoršia lehota na nahlásenie je do 15 dní od nehody, v prípade že sa nehoda stala v zahraničí, nahlásiť ju treba najneskôr do 30 dní od jej vzniku. Nahlásiť škodu môžete online alebo telefonicky. Po novom môžu klienti Allianz akúkoľvek škodu na vozidle sledovať krok za krokom prostredníctvom online sprievodcu škodou. Ide o interaktívnu mobilnú stránku, ktorú vám Allianz zašle mailom alebo SMS správou s linkom, na ktorom môžete sledovať stav svojej škody.

2. Odfoťte si škodu

Mať vlastnú fotodokumentáciu škody je vždy užitočné. Vyriešenie škody to zrýchli a uľahčí.

3. Doložte všetky potrebné doklady

Čím skôr doložíte všetky potrebné doklady k vzniknutej škode, tým skôr vám poisťovňa môže vyplatiť poistné plnenie. Najčastejšie doklady sú fotografie poškodeného vozidla, kópie policajných správ alebo záznam o nehode podpísaný oboma účastníkmi nehody a takisto číslo účtu, na ktoré chcete vyplatiť poistné plnenie.

4. Dbajte na pokyny pracovníkov Allianz

Akékoľvek otázky ohľadom riešenia škody vám radi zodpovedia skúsení pracovníci poisťovne, na ktorých sa môžete obrátiť telefonicky alebo online. Na akékoľvek chýbajúce doklady alebo ďalšie potrebné kroky z vašej strany vás upozorní aj online sprievodca škodou.

5. Využívajte zmluvné servisy poisťovne

Pri oprave vozidla v zmluvnom servise Allianz máte vždy istotu, že účtované náklady za opravu budú zodpovedať vykonaným úkonom a poisťovňa ich bude akceptovať.

6. Overte si spoluúčasť či limit poistného plnenia

Vďaka overeniu vás neprekvapí výška poistného plnenia ani čiastka, ktorou sa budete podieľať na náhrade vzniknutej škody.

7. Ohodnoťte nás

Aj vďaka vašej spätnej väzbe môžeme proces riešenia škody neustále zlepšovať a zrýchľovať. Nezabudnite preto na záver v zaslanom dotazníku ohodnotiť, ako ste boli s riešením svojej škody spokojný.

(Tlačová správa)
 

Vyberáme z poistovne.sk

Komunalna-poistovna1

Blanka Hatalová: Životné poistenie netreba podceňovať ani v dvadsiatke

Pred 20-timi rokmi bolo životné poistenie vnímané ako cesta k úsporám. Detské poistenia znamenali našetriť pre svojho potomka aspoň základnú investíciu pre vstup do života. Keď prišlo obdobie investičných poistení, s myšlienkou, že sumu poistného vyplatenú pri dožití nám nikto negarantuje, sme sa zmierovali ťažšie. Ale ešte vždy nás dokázala presvedčiť predstava sporenia. Dnes je situácia opäť trošku iná a na poistenie sa učíme pozerať z uhla, ktorý najviac zodpovedá jeho podstate – krytiu rizika a solidarite. O nových perspektívach v životnom poistení hovorí BLANKA HATALOVÁ, členka predstavenstva KOMUNÁLNEJ poisťovne.
21.10.2021
Čítať viac o Blanka Hatalová: Životné poistenie netreba podceňovať ani v dvadsiatke
53720

Čo je to kurzarbeit?

Za posledný rok viaceré firmy zápasili s nedostatkom práce pre svojich zamestnancov. V zahraničí už roky úspešne funguje prechodné skrátenie pracovného času, tzv. kurzarbeit, no slovenská legislatívna tento pojem nepozná. Od budúceho roku to však bude inak.
19.10.2021 | redakčne upravené
Čítať viac o Čo je to kurzarbeit?
brown-eyes-of-a-person-wearing-a-face-mask

Zdravotná poradňa: Očkovanie proti COVID-19 vs. očkovanie proti chrípke

Ak som zaočkovaný proti COVID-19, chráni ma táto vakcína aj proti bežnej chrípke?
14.10.2021 | redakcia
Čítať viac o Zdravotná poradňa: Očkovanie proti COVID-19 vs. očkovanie proti chrípke

Vyberáme z banky.sk