Klienti zbytočne prichádzajú o výhody. Nevedia, čo zahŕňajú asistenčné služby

Sú pre klientov k dispozícii zadarmo, no mnohí vôbec nevedia, čo všetko zahŕňajú a kedy sa dajú využiť. Hovoríme vo všeobecnosti o asistenčných službách, ale najmä o tých v havarijnom poistení. Klienti často nevedia, že ich vôbec majú a pri nehode či poruche auta na ceste ich využívajú len veľmi málo.

Asistenčné služby Groupama

Prečo o tom píšeme?

„Naša nedávna skúsenosť v poisťovni Groupama nás naviedla k tomu, aby sme informovali klientov, ale aj všeobecne verejnosť, o asistenčných službách. Klienti si za tieto služby zaplatia, majú ich v poistení, ale v praxi na to zabudnú a ich samotné využitie im nenapadne ani v prípade núdze,“ hovorí marketingový konzultant poisťovne Groupama, Ivan Bobošík a pokračuje práve príkladom z praxe.

„Klientovi sa v Rakúsku pokazilo auto. Volal rodine, kamarátom, známym, potom skúšal okoloidúcich a až keď bol v koncoch, obrátil sa na poisťovňu a asistenčné služby. Napokon bol prekvapený, čo všetko asistencia zahŕňa a že ju má vlastne v cene poistenia,“ vysvetľuje I. Bobošík.

Okamžitá pomoc pri poruche, nehode či defekte

Asistenčné služby pritom fungujú veľmi jednoducho a pomôžu klientom v prípade nehody, poruchy, vandalizmu, defektu či krádeže auta. Poisťovňa Groupama má v rámci asistencie v havarijnom poistení Bezpečná jazda dokonca aj dve šikovné služby – Digitálny odťah a Geolink, ktoré slúžia na jednoduchú a rýchlu lokalizáciu klienta a okamžité vyslanie technika za ním, takže žiadna navigácia cez telefón či hľadanie adresy. Servis vás nájde šikovne podľa vášho smartfónu.

„Klient ale môže využiť asistenciu aj v prípade nedostatku paliva či jeho zámeny. Okrem toho im služba v rámci Groupama Assistance PLUS pomôže s dobitím batérie, odomknutím vozidla či dovozu náhradných kľúčov,“ hovorí produktový manažér pre poistenie motorových vozidiel v Groupame, Tamás Nagy.

Dostupné aj v zahraničí

Výhodou asistenčných služieb aj ich dostupnosť. Klient ich má k dispozícii nonstop aj v zahraničí, takže ich môže využiť napr. aj počas letnej sezóny pri ceste na dovolenku. „V prípade potreby služba pre klienta zabezpečí nad rámec základnej asistencie aj prepravu cestujúcich do miesta bydliska, či už taxíkom, vlakom alebo letecky. A ak si to situácia vyžaduje, klient môže využiť možnosť repatriácie svojho auta zo zahraničného servisu domov na Slovensko,“ vysvetľuje T. Nagy.

Ide tak o poskytnutie komplexnej pomoci v náročných situáciách. Ak teda máte havarijné poistenie, určite sa pozrite aj na rozsah služieb v rámci asistencie. Takmer isto nájdete v zozname niečo, čo vás prekvapí, no v budúcnosti sa vám to možno zíde.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

the-illuminated-tiled-terminal-of-an-airport

Zmeškaný let vám v niektorých prípadoch uhradí poisťovňa. Zrušený let však nie.

Meškanie či rušenie letov aktuálne zažívajú cestujúci v celej Európe. Mnohí klienti sa letu nedočkajú vôbec, iní musia čakať na letisku hodiny. Ponúkame rady, čo robiť v prípade meškania či zmeškania letu a kedy majú klienti v rámci cestovného poistenia nárok na náhradu.
08.08.2022 | redakčne upravené
Čítať viac o Zmeškaný let vám v niektorých prípadoch uhradí poisťovňa. Zrušený let však nie.
image009

„Od zábavy k úrazu je na skok,“ varuje nová preventívna kampaň

„Prevencia má cenu zlata!“ je názov novej preventívnej kampane Nadácie Allianz a Slovenského paralympijského výboru (SPV). Neuvážený skok do vody môže mať fatálne následky.
05.08.2022
Čítať viac o „Od zábavy k úrazu je na skok,“ varuje nová preventívna kampaň

Vyberáme z banky.sk