Zdravotná poradňa: Výhoda Zdravé zuby

Aké podmienky musím splniť, aby som mohol využiť príspevok, ktorý dávate na zuby? Bude ho vaša poisťovňa poskytovať aj budúci rok?

dentist-doing-checkup

Odpovedá Matej Štepiansky, PR špecialista zdravotnej poisťovne Dôvera:

Výhoda Zdravé zuby patrí medzi najobľúbenejšie výhody našich poistencov. Vďaka nej môžete získať príspevok až do 30 eur na zubné ošetrenie alebo dentálnu hygienu a to päťkrát v roku, teda spolu až do 150 eur ročne na zuby. Platí pre všetkých, ktorí sa starajú o svoj chrup a chodia na preventívne prehliadky k zubnému lekárovi. Ide o jednu z najobľúbenejších výhod našich poistencov a preto ju budeme poskytovať aj v budúcnosti.

Na to, aby ste príspevok na Zdravé zuby získali, je potrebné vyplniť žiadosť v mobilnej aplikácii Dôvera alebo v Elektronickej pobočke najneskôr do 3 kalendárnych dní od absolvovania ošetrenia u zmluvného zubného lekára. Žiadosť je platná do konca kalendárneho roka, v ktorom bola podaná. Po uhradení u zubného lekára je potrebné vziať si doklad o úhrade. Ak žiadate o príspevok cez mobilnú aplikáciu a váš doklad o úhrade obsahuje QR kód, môžete ho v žiadosti naskenovať. Ak váš doklad o úhrade neobsahuje QR kód, je potrebné dátum, čas a číslo dokladu v žiadosti vypísať ručne. Zároveň k žiadosti priložíte fotku alebo sken dokladu o úhrade. Toto je potrebné urobiť do 30 dní po ošetrení, najneskôr však do konca kalendárneho roka, v ktorom ste žiadosť podali. Najneskôr do 90 dní od doloženia fotky alebo skenu dokladu o úhrade vám peniaze pošleme na bankový účet.
 

Pozrite si, čo najviac zaujíma našich čitateľov o zdravotnom poistení. Pýtať sa môžete aj vy.

Vyberáme z Poistovne.sk

woman-checking-phone

Klienti Allianzu môžu riešenie svojej škody sledovať ako doručenie balíka

Po online sprievodcovi škodou v havarijnom a povinnom zmluvnom poistení, môžu odteraz klienti Allianzu sledovať online aj riešenie škody na majetku. Menšie škody na majetku vyrieši Allianz kompletne online. Aj nahlásenie škody je odteraz v Allianzi jednoduchšie.
17.06.2021
Čítať viac o Klienti Allianzu môžu riešenie svojej škody sledovať ako doručenie balíka
hand-on-steering-wheel

Preplatí mi poisťovňa škodu, ak meškám s úhradou poistného?

Čo robí poisťovňa v prípade, ak klient nezaplatí poistné a stane sa mu škodová udalosť? Vyplatí mu poisťovňa celé poistné plnenie, alebo si uplatní postih? Musí klient poistné doplatiť skôr, ako mu poisťovňa vyplatí náhradu škody?
15.06.2021 | Katarína Macková
Čítať viac o Preplatí mi poisťovňa škodu, ak meškám s úhradou poistného?

Vyberáme z banky.sk