Téma: Cestovné poistenie
Otázka:

Tesne pred odchodom na dovolenku som sa poistil online, zaplatil som online - ale nedostal som žiadne potvrdenie o poistení, ani žiadnu zmluvu. Uvedomil som si to až po dovolenke a našťastie som poistku nepotreboval využiť. Chcem sa ale opýtať, či v takomto prípade vlastne poistenie existovalo alebo nie.

Odpoveď:
Na uvedenú otázku nie je možné, vzhľadom na chýbajúce informácie, odpovedať jednoznačne. Nie je zrejmé, v ktorej poisťovni bolo cestovné poistenie uzavreté, resp. cez akú web-stránku (priamo cez stránku niektorej poisťovne alebo stránku niektorého z maklérov), ako bolo zaplatené (bankovým prevodom/platobnou kartou), či bol návrh doručený do poisťovne a pod. Štandardom je, že po uzavretí poistenia prídu všetky dokumenty do e-mailovej schránky klienta. V praxi sa stáva, že klienti spravia preklep pri zadávaní e-mailu alebo dokumenty prídu do nevyžiadanej pošty (spam) a klient si ich nevšimne. Pokiaľ však všetky kroky dojednávania prebehli korektne, vrátane platby, a klientovi neboli doručené dokumenty, odporúčam kontaktovať infolinku danej poisťovne a pre istotu si overiť, či evidujú danú poistnú zmluvu.
Odpovedal: Radovan Vigoda (16.06.2016)
Späť

Vyberáme z banky.sk