Téma: Poistenie storna zájazdu
Otázka:

Ak mi letecká spoločnosť zrušila let kvôli štrajku a na náhradný termín nemôžem letieť mám nárok na vrátenie peňazí?  

Odpoveď:
Ak letecká spoločnosť nedodala zaplatenú službu, náhradu škody si musíte nárokovať u leteckej spoločnosti, resp. žiadať refundáciu zaplatenej sumy. Túto situáciu poisťovňa nekryje. Podľa smerníc Európskej komisie pre spotrebiteľov máte nárok na vrátenie peňazí, resp. náhradný termín. Ak si už raz vyberiete jednu z týchto možností, nie je možné rozhodnutie vziať späť. Stretávame sa aj s tým, že sa letecké spoločnosti (najmä lowcost) snažia klienta odbiť poistením, čo je mimo smerníc, a treba žiadať refundáciu. 
Odpovedal: Anna Sečanská (09.08.2011)
Späť

Vyberáme z banky.sk