S dvojciferným rastom značky je Allianz piatykrát svetovým poisťovateľom číslo jeden

Hodnota značky Allianz stúpla za jeden rok o 11,5 % na 20,85 miliardy dolárov. Už piaty rok za sebou je Allianz najcennejším poisťovateľom vo svetovom rebríčku Best Global Brands spoločnosti Interbrand. S medziročným postupom o tri miesta na 31. priečku Allianz naďalej prekonáva konkurenciu aj odvetvie.

image003
Už piaty rok po sebe bola Allianz vyhlásená za svetovú poisťovňu číslo jeden v rebríčku najlepších globálnych značiek spoločnosti Interbrand 100 Best Global Brands 2023. S dvojciferným rastom 11,5 % stúpla hodnota značky Allianz na 20,85 miliardy dolárov, čo v porovnaní s rokom 2022 predstavuje nárast o 2,15 miliardy dolárov.

Allianz zároveň prvýkrát prekročila hodnotu 20 miliárd dolárov a posunula sa o tri miesta na 31. priečku medzi najrýchlejšie rastúce globálne značky sveta. Tieto výsledky tiež dokazujú, že Allianz z hľadiska rastu predbehla aj priamych konkurentov a odvetvie. Základom čoraz väčšieho vplyvu značky Allianz sú jej vyššie výnosy aj silné ziskové marže. K rastu značky prispelo jej 159-tisíc zamestnancov, 116-tisíc agentov a 100-tisíc maklérov, ktorí denne napĺňajú poslanie spoločnosti – „Staráme sa o vašu budúcnosť“.

Značke Allianz dôveruje 122 miliónov zákazníkov v 70-tich krajinách sveta. Okrem starostlivosti o svojich zákazníkov, zamestnancov a investorov, bol ocenený aj záväzok Allianz voči ľuďom na celom svete. Ten zahŕňa programy na pomoc deťom postihnutým katastrofami, finančnú gramotnosť pre núdznych a tiež podporu športovcom a fanúšikom pred olympijskými a paralympijskými hrami v Paríži 2024.

Vyberáme z poistovne.sk

Čo robiť, ak vás zasiahol ničivý živel na dovolenke?

Náhle zmeny počasia každý rok spôsobujú problémy aj dovolenkárom. Požiare, silné búrky a víchrice dokážu spôsobiť obrovské škody na majetku aj na životoch. Ponúkame rady pre dovolenkárov, čo robiť v takýchto prípadoch.
26.07.2024 | redakcia
Čítať viac o Čo robiť, ak vás zasiahol ničivý živel na dovolenke?
olympic-amphitheatre-in-berlin

Vplyv olympijských hier na ekonomiku hosťujúcej krajiny

Olympijské hry v Paríži majú potenciál podnietiť k pravidelnému pohybu a zlepšeniu zdravia populácie. Umelá inteligencia prispeje k presnejším a spravodlivejším hodnoteniam športovcov aj väčšej bezpečnosti účastníkov hier. Hry podľa Allianz zvýšia HDP Francúzska o 10 miliárd eur, Paríž očakáva rekordný prílev turistov.
25.07.2024
Čítať viac o Vplyv olympijských hier na ekonomiku hosťujúcej krajiny
beachside-relaxing

Cestovné poistenie: dovolenkárov najčastejšie trápia zdravotné ťažkosti a strata batožiny

Prvé letné týždne priniesli zvýšený počet poistných udalostí súvisiacich s cestovaním. Pozrite si, aké ťažkosti riešili Slováci najčastejšie.
25.07.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Cestovné poistenie: dovolenkárov najčastejšie trápia zdravotné ťažkosti a strata batožiny

Vyberáme z banky.sk