Povodne IV.: Ako postupovať pri poistných udalostiach

Generali Slovensko posilnila kapacity kontaktného centra, ktoré je k dispozícii 24 hodín denne, aj počas víkendu. Posilnený je tím pracovníkov, ktorí vykonávajú obhliadky. Pre zrýchlenú likvidáciu škôd je poisťovňa pripravená poskytnúť klientom aj zálohy.


Pokiaľ si klienti nie sú istí, ako postupovať s poistnou udalosťou, všetky informácie im poisťovňa Generali Slovensko poskytne cez kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 111 117. Na uvedenom čísle môžu klienti nahlásiť nielen poistnú udalosť, ale dostanú aj informácie a rady súvisiace s poistnou udalosťou a povodňami. Ak majú klienti pripojenie na internet, nájdu ich aj na internetovej stránke www.generali.sk.

Poisťovňa Generali Slovensko klientom odporúča nasledovný postup pri poistnej udalosti:

V prípade poškodenia majetku je potrebné zabezpečiť, aby sa rozsah a následky poistných udalostí ďalej nezväčšovali. Počkať s odstraňovaním následkov alebo opravou poškodenej veci do vykonania obhliadky technikom poisťovne Generali Slovensko. Ak je nevyhnutné zo závažných hygienických alebo bezpečnostných dôvodov začať s odstraňovaním škôd skôr, potrebný bude preukázateľný dôkaz o vzniku o rozsahu škody, čiže treba zabezpečiť fotodokumentáciu (stačí aj mobilný telefón). Samozrejme, čo v najkratšom čase nahlásiť poistnú udalosť do poisťovne telefonicky, osobne alebo emailom.

Tipy na dovolenku:

Dôležité je vedieť, že v zmysle poistnej zmluvy má klient právo aj na úhradu nákladov účelne vynaložených na odvrátenie a zmiernenie následkov poistnej udalosti (napríklad sanácia, vysušovanie, odvoz odpadu a podobne). Tu je rovnako potrebné, aby si klienti odložili preukázateľné dôkazy ( bloky alebo faktúry za uvedené náklady).

Vzhľadom na povodne a záplavy, ktoré ohrozujú za posledné roky územie SR čoraz častejšie, odporúča poisťovňa Generali Slovensko, aby všetci ľudia, ktorí plánujú kupovať novú nehnuteľnosť alebo pozemok sa predtým skontaktovali s poisťovňou a poradili sa, či sa ich prípadná nová nehnuteľnosť nenachádza v záplavovej zóne a za akú cenu je možné uzatvoriť ich poistenie.

Odporúčame:
Povodne I. Ako postupovať pri poistných udalostiach - radí ČSOB Poisťovňa
Povodne II. Ako postupovať pri poistných udalostiach - radí Allianz -SP
Povodne III. Ako postupovať pri poistných udalostiach - radí AXA

Vyberáme z poistovne.sk

povoden-carVertical

Má zmysel kupovať zatopené auto?

V inzercii sa po povodniach môžu objaviť aj zatopené autá. Má vôbec zmysel uvažovať nad kúpou takéhoto vozidla?
09.10.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Má zmysel kupovať zatopené auto?
Záplavy_Rudno_Allianz3

Septembrové povodne spôsobili na Slovensku miliónové škody. Pôvodné počty škôd sú vyššie o 150 %.

Už takmer mesiac členské poisťovne Slovenskej asociácie poisťovní (SLASPO) evidujú poistné udalosti spôsobené septembrovými extrémnymi zrážkami a následnými povodňami na území Slovenska, rátajú škody a vyplácajú poistné plnenia.
08.10.2024
Čítať viac o Septembrové povodne spôsobili na Slovensku miliónové škody. Pôvodné počty škôd sú vyššie o 150 %.
60878

Krajský súd v Bratislave potvrdil prerušenie konania o začatí likvidácie spoločnosti NOVIS

Krajský súd v Bratislave dňa 21. augusta 2024 potvrdil uznesenie Mestského súdu Bratislava III zo dňa 13. februára 2024, ktorým Mestský súd prerušil konanie o zrušení a likvidácii spoločnosti NOVIS iniciované Národnou bankou Slovenska (NBS). Rozhodnutie Krajského súdu bolo publikované v elektronickom spise 2. októbra 2024.
07.10.2024
Čítať viac o Krajský súd v Bratislave potvrdil prerušenie konania o začatí likvidácie spoločnosti NOVIS

Vyberáme z banky.sk