Hodnota značky Allianz výrazne stúpla. Štvrtý rok je svetovým poisťovateľom číslo jeden
Hodnota značky Allianz po rekordnom medziročnom raste stúpla na 18,7 miliardy dolárov. Štvrtý rok za sebou sa Allianz stal najcennejším poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Best Global Brands spoločnosti Interbrand. Allianz patrí do top 15 najrýchlejšie rastúcich značiek.

Už štvrtý rok po sebe sa Allianz stal svetovým poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Interbrand najcennejších svetových značiek 100 Best Global Brands. Hodnota značky Allianz medziročne stúpla o 3,5 miliardy dolárov a dosiahla úctyhodných 18,7 miliárd dolárov, čím obsadila 34. miesto.
Pokiaľ ide o rast, Allianz vedie v rámci odvetvia aj pred svojimi priamymi konkurentmi. S dvojciferným rastom 23 percent je tento rok Allianz zároveň jednou z pätnástich svetových značiek, ktoré v minulom roku rástli najviac. Rast hodnoty značky je rovnaký vo všetkých troch sledovaných oblastiach, teda finančnej, výkonnostnej aj z hľadiska dôležitosti značky. „K rastu značky Allianz prispelo všetkých jej 155-tisíc zamestnancov a približne 120-tisíc obchodníkov, ktorí svojím každodenným úsilím napĺňajú jej poslanie „Staráme sa o vašu budúcnosť”. Neustály rast hodnoty značky je aj uznaním našich zákazníkov a investorov, že Allianz je dôležitou a relevantnou súčasťou ich života,” hovorí riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.
(Tlačová správa)
Pokiaľ ide o rast, Allianz vedie v rámci odvetvia aj pred svojimi priamymi konkurentmi. S dvojciferným rastom 23 percent je tento rok Allianz zároveň jednou z pätnástich svetových značiek, ktoré v minulom roku rástli najviac. Rast hodnoty značky je rovnaký vo všetkých troch sledovaných oblastiach, teda finančnej, výkonnostnej aj z hľadiska dôležitosti značky. „K rastu značky Allianz prispelo všetkých jej 155-tisíc zamestnancov a približne 120-tisíc obchodníkov, ktorí svojím každodenným úsilím napĺňajú jej poslanie „Staráme sa o vašu budúcnosť”. Neustály rast hodnoty značky je aj uznaním našich zákazníkov a investorov, že Allianz je dôležitou a relevantnou súčasťou ich života,” hovorí riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.
- Allianz podporuje zelené opravy vozidiel
- Allianz po štvrťstoročí zmenila centrálu
- Allianz získala šesť Zlatých mincí 2022
(Tlačová správa)