Aplikácia, v ktorej si klient sám zlikviduje škodovú udalosť. Bez obhliadky a bez faktúr

Nové technológie a inovácie tlačia na firmy vo všetkých odvetviach priemyslu. Pokroku sa nevyhýba ani poisťovníctvo, ktoré okrem bežných ONLINE riešení pri uzatváraní poistenia napreduje aj pri likvidácii škodových udalostí. Vedeli ste, že existuje aplikácia, v ktorej si klient samostatne, rýchlo a jednoducho aj z pohodlia domova zlikviduje škodovú udalosť? A stačí mu na to len smartfón a 15 minút.

businessmen-hold-blank-iphone

GroupamaSMART

Poisťovňa Groupama uviedla aplikáciu, ktorá klientovi inteligentne vypočíta výšku škody na základe zadaných parametrov a vyrieši s ním celý proces likvidácie škodovej udalosti do 15 minút od začiatku procesu. „Postup je naozaj jednoduchý a zvládne to ktorýkoľvek klient, ktorý bežne používa smartfón. Aplikácia je intuitívna a postupnými krokmi naviguje klienta celým procesom, od zadania údajov a vyznačenie škôd na vozidle až po nahratie fotodokumentácie a následnú kalkuláciu,“ vysvetľuje spôsob fungovania aplikácie Darina Fabián Csóková, vedúca odboru likvidácie poistných činností v poisťovni Groupama. Aplikácia dokáže na základe zadaných údajov, ako sú jednotlivé poškodenia, vyznačené poškodené diely a rozsah poškodení, určiť kalkuláciu sumy opravy. Zároveň to ale pre klienta nie je záväzné, ak sa mu kalkulácia a výpočet nepozdávajú, nemusí ho akceptovať a môže sa rozhodnúť pre štandardný spôsob likvidácie. „Klient má aj po nahlásení škodovej udalosti cez aplikáciu stále možnosť štandardného spôsobu likvidácie. Stačí, ak na konci procesu nesúhlasí s výslednou sumou a my mu objednáme štandardnú obhliadku za prítomnosti technika,“ hovorí D. Fabián Csóková.

Pre koho je aplikácia prednostne určená?

GroupamaSMART je prioritne určená pre klientov, u ktorých dôjde k menšej škodovej udalosti na autách, k škrabancom alebo k preliačinám. „Cez aplikáciu samozrejme nie je možné likvidovať veľké škodové udalosti, pri ktorých je na opravu auta potrebná demontáž niektorých dielov alebo sa jedná o vysokú sumu opravy. Aplikácia je primárne určená pre klientov s menšími, povrchovými škodami, ktorí si želajú uzatvoriť škodovú udalosť čo najskôr, rozpočtom, bez obhliadky a bez faktúr,“ vysvetľuje D. Fabián Csóková. Okrem toho cez aplikáciu nie je možné nahlásiť ani vylúčené škody, ako sú napríklad poškodené čelné sklo, pneumatiky či skryté poškodenia. Aplikáciu uviedla poisťovňa Groupama nateraz pre havarijné poistenie a povinné zmluvné poistenie, teda len pre motorové vozidlá. V ďalšom kroku ale pripravuje rozšírenie aj na poistenie nehnuteľností a domácností.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

woman-in-grey-sweater-wearing-disposable-face-mask

Zdravotná poradňa: Ako zistím, či som prekonala COVID-19?

Viackrát som sa stretla s niekým, kto bol COVID pozitívny. Ja som však mala zakaždým negatívny výsledok antigénového testu. Je môžné, že som toto ochorenie už prekonala? Ako to môžem zistiť?
25.02.2021 | redakcia
Čítať viac o Zdravotná poradňa: Ako zistím, či som prekonala COVID-19?
HERMES 2020

Allianz je opäť najlepšie komunikujúcou poisťovňou

Allianz – Slovenská poisťovňa opäť obhájila prvenstvo v súťaži Hermes Komunikátor roka 2020, keď sa stala najlepšie komunikujúcou poisťovňou na trhu. Pozíciu najlepšieho komunikátora medzi poisťovňami obhájila v 7. ročníku súťaže, ktorá hodnotí komunikáciu spoločnosti so zákazníkom.
22.02.2021
Čítať viac o Allianz je opäť najlepšie komunikujúcou poisťovňou
typing-at-desk

Prehľad zmien v sociálnom poistení v roku 2021 - pandemické dávky, zmena termínov a povinností (4.časť)

Niektoré povinnosti voči Sociálnej poisťovni odbudnú. Zavádza sa dlhodobé ošetrovné i tehotenská dávka. Zmena nastáva aj v 13. a 14. platoch.
22.02.2021 | redakcia
Čítať viac o Prehľad zmien v sociálnom poistení v roku 2021 - pandemické dávky, zmena termínov a povinností (4.časť)

Vyberáme z banky.sk