Allianz - Slovenská poisťovňa mení svoje logo

Od 1. januára 2021 začala spoločnosť Allianz Slovenská poisťovňa používať nové logo.

34148_obr
Z doterajšieho, ktoré spoločnosť používala od zlúčenia poisťovne Allianz s trhovým lídrom Slovenskou poisťovňou v roku 2003, už nefiguruje „Slovenská poisťovňa“. Od nového roka tak najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu používa jednotné globálne logo Allianz.
 
logo_allianz

Allianz - Slovenská poisťovňa je súčasťou skupiny Allianz, ktorá pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta.

Prechod k celosvetovému logu je súčasťou stratégie skupiny Allianz, kde jednoduchosť vyhráva. „Z prieskumov, ktoré sme medzi klientmi robili v priebehu rokov o ich vnímaní značky a loga Allianz verzus Allianz – Slovenská poisťovňa, bolo postupne vidieť klesajúcu afinitu, respektíve blízkosť k Slovenskej poisťovni a nárast obľuby len samotného Allianz. Značka Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciu moderných, férových a kvalitných produktov a služieb,“ vysvetľuje riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa. Úprava vizuálnej identity značky poisťovne na Slovensku je v súlade s pravidlami globálnej identity a novými projektami skupiny Allianz. Samotný názov spoločnosti v textovej podobe ostáva aj naďalej Allianz - Slovenská poisťovňa. Výmena loga v tlačových materiáloch, na budovách a predmetoch sa uskutoční v priebehu roka 2021.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

53665

Kooperativa získala menšinový podiel v jednej z maklérskych spoločností

Poisťovňa Kooperativa získala od holandskej skupiny UMD Group 35-percentný podiel vo firme Universal maklérsky dom.
14.03.2024
Čítať viac o Kooperativa získala menšinový podiel v jednej z maklérskych spoločností
hands-grasping-a-steering-wheel

Na čo nezabudnúť pri poistení firemných vozidiel

Väčšina poisťovní zdvihla ceny poistného na vozidlá ako reakciu na rastúce ceny energií, náhradných dielov, servisu, ako aj vyšší počet dopravných nehôd. Oplatí sa vôbec havarijné poistenie alebo pripoistenie vozidiel? Poradíme.
13.03.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Na čo nezabudnúť pri poistení firemných vozidiel
bankovky3

Skupina Generali v minulom roku rástla

Skupina Generali dosiahla v minulom roku hrubé predpísané poistné 82,5 miliardy eur. V medziročnom porovnaní je to nárast o 5,6 %.
12.03.2024
Čítať viac o Skupina Generali v minulom roku rástla

Vyberáme z banky.sk