Allianz má novú posilu na marketing
Novým vedúcim oddelenia marketingu Allianz je od júna Peter Stopiak. Na starosti bude mať najmä digitálne marketingové aktivity spoločnosti.
Peter Stopiak (44) je skúsený marketér z vyše 20-ročnými skúsenosťami, prevažne z oblasti bankovníctva a telekomunikácií. Do Allianzu prišiel z VÚB banky, kde riadil tím marketingovej komunikácie. Predtým pôsobil v Slovenskej sporiteľni, v O2 a v Sberbank Slovensko. Vyštudoval obchod a marketing na Ekonomickej univerzite v Bratislave.
„Teší ma, že môžem posilniť tím silnej značky akou je Allianz. Chcem nadviazať na naštartovaný proces digitalizácie a s tým súvisiace výraznejšie presmerovanie komunikácie poisťovne na digitálne kanály. Aktuálne finalizujeme spustenie novej globálnej brand komunikačnej platformy. V neposlednom rade sú tu aktivity v rámci spolupráce s Olympijským zväzom, nadácia a zelené témy, ktoré chcem ďalej rozvíjať,“ dodáva P. Stopiak. Na novej pozícií Peter Stopiak nahradí Juraja Šnirca.
„Teší ma, že môžem posilniť tím silnej značky akou je Allianz. Chcem nadviazať na naštartovaný proces digitalizácie a s tým súvisiace výraznejšie presmerovanie komunikácie poisťovne na digitálne kanály. Aktuálne finalizujeme spustenie novej globálnej brand komunikačnej platformy. V neposlednom rade sú tu aktivity v rámci spolupráce s Olympijským zväzom, nadácia a zelené témy, ktoré chcem ďalej rozvíjať,“ dodáva P. Stopiak. Na novej pozícií Peter Stopiak nahradí Juraja Šnirca.