Allianz je tretíkrát za sebou najcennejšou poisťovacou značkou na svete

Už tretí rok za sebou obhájil Allianz svoju pozíciu najhodnotnejšej poisťovne v rebríčku Interbrand. Hodnota značky tak stúpla o 17 % na 15,2 mld. dolárov, čo je najvyšší rast od vstupu poisťovne do rebríčka Best Global Brands v roku 2007. Aj vďaka tomu sa Allianz posunul z vlaňajšieho 39. miesta na 34. priečku najcennejších značiek na svete.

Interbrand
„Značka Allianz preukazuje silnú odolnosť a hodnotu pre klientov, spoločnosť a širší trh. Usilovne sme pracovali na tom, aby sme na značku a skúsenosti zákazníkov aplikovali naše hlavné princípy," hovorí strategický riaditeľ skupiny, marketingu a riaditeľ distribúcie skupiny Allianz Serge Raffard. Aby Allianz aj naďalej stavala na sile svojej značky, zlepšila svoju globálnu súdržnosť, spriaznenosť a rozlišovaciu schopnosť pomocou prístupu „OneAllianz“. Ten bol použitý na zjednotenie prítomnosti značky Allianz v jedno logo, jedno posolstvo a jednu kampaň. Allianz, navyše, celosvetovo významne zlepšila prácu so zákazníckou skúsenosťou, pozorne načúva svojim klientom prostredníctvom série programov a vďaka tomu zlepšuje svoje procesy, produkty a servis klientom. Osemročné celosvetové partnerstvo Allianz s olympijským a paralympijským hnutím takisto zdôraznilo úlohu Allianz ako globálneho poisťovateľa podporujúceho športový ekosystém. Od štartu partnerstva v januári 2021 sa obľuba značky Allianz medzi ľuďmi, ktorí si toto prepojenie uvedomujú, výrazne zvýšila.

Interbrand je už od roku 1988 priekopníkom oceňovania značiek. Od roku 2000 pravidelne uverejňuje rebríček najcennejších značiek sveta Best Global Brands.

Kompletný rebríček 100 najcennejších značiek sveta s podrobnou analýzou jednotlivých sektorov nájdete na Interbrand.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

Celne sklo

Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o havarijnom poistení

Kupujete nové auto? Bez ohľadu na to, či len nedávno opustilo výrobnú linku alebo už má najazdených niekoľko desiatok tisíc kilometrov, za úvahu určite stojí aj havarijné poistenie, známe aj ako KASKO. Ktorých päť argumentov by ste pred rozhodnutím nemali prehliadnuť?
06.12.2021
Čítať viac o Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o havarijnom poistení
a-runner-focuses

Klienti Allianz môžu získať genetickú analýzu v digitálnej podobe

Allianz ponúka klientom inovovanú analýzu DNA, ktorá pomáha zlepšiť kvalitu života. Individuálny plán v digitálnej podobe ponúka konkrétne odporúčania v oblasti stravovania, športu, zvládania stresu či kvalitného spánku. Osobnú genetickú analýzu získajú klienti Allianz k poisteniu kritických chorôb.
06.12.2021
Čítať viac o Klienti Allianz môžu získať genetickú analýzu v digitálnej podobe
woman-does-dental-work

Počet preventívnych prehliadok u zubára klesá. Za ošetrenie zaplatíme viac.

POISTOVNE.sk sa pozreli na dáta o preventívnych prehliadkach u zubárov. Výsledky sú prekvapujúce.
06.12.2021 | redakcia
Čítať viac o Počet preventívnych prehliadok u zubára klesá. Za ošetrenie zaplatíme viac.

Vyberáme z banky.sk