Allianz je siedmy rok po sebe svetovou jednotkou medzi poisťovňami
Allianz medziročne výrazne zvýšil hodnotu značky – až o 20 percent na 28,2 miliardy dolárov, čo je najvyššia hodnota v jeho 135-ročnej histórii. Ako jedna z najrýchlejšie rastúcich značiek je Allianz opäť najhodnotnejšou poisťovňou na svete, v rebríčku sa posunul o dve priečky na 27. miesto. Rekordný nárast spoločnosti je poháňaný jej silným finančným výkonom a výrazným zlepšením sily značky vďaka evolúcii globálnej stratégie.
Allianz opäť potvrdil svoju pozíciu medzi najhodnotnejšími značkami a už siedmy rok po sebe zostáva najúspešnejšou poisťovacou značkou na svete. V najnovšom rebríčku Best Global Brands 2025 spoločnosti Interbrand postúpil o dve priečky vyššie na 27. miesto. Hodnota značky vzrástla o 20 percent na 28,2 miliardy dolárov, čo je najvyššia hodnota značky Allianz v jej 135-ročnej histórii. „Naša stabilná vedúca pozícia a trvalý rast hodnoty značky v tomto dôležitom rebríčku 100 najlepších značiek sveta potvrdzujú kompetentnosť a dôveru Allianz, ktorú nám denne prejavujú naši zákazníci a obchodní partneri,“ uviedol vedúci skupinovej stratégie, marketingu a distribúcie skupiny Allianz, Bernd Heinemann.
„Prostredníctvom našej stratégie „značka v kurze“ premieňame partnerstvá na silné platformy spolupatričnosti. Na 70-tich trhoch prekračujeme hranice tradičnej reklamy a dávame našej značke život prostredníctvom zmysluplných aktivít a autentického angažovania sa,“ zdôraznila vedúca globálnej značky, partnerstiev a sponzoringu Allianz Dorothee Mathieu.
Značka stále v kurze
Allianz v prestížnom rebríčku predbehol značky ako American Express či Ikea, pričom za ním zostali aj globálne rastúce značky ako Netflix. Výsledky tento rok odrážajú efektívnu evolúciu stratégie Allianzu smerom k tomu, aby bol Allianz stále „v kurze“. Po úspešnej fáze zjednodušovania sa pozornosť presunula smerom k zákazníkom. So zameraním na kľúčové silné stránky ako dôvera, kompetencia a ochrana toho, na čom ľuďom najviac záleží, bola značka Allianz nastavená tak, aby vytvárala hlboké spojenia, emocionálne zážitky a prínos pre spoločnosť na celom svete.„Prostredníctvom našej stratégie „značka v kurze“ premieňame partnerstvá na silné platformy spolupatričnosti. Na 70-tich trhoch prekračujeme hranice tradičnej reklamy a dávame našej značke život prostredníctvom zmysluplných aktivít a autentického angažovania sa,“ zdôraznila vedúca globálnej značky, partnerstiev a sponzoringu Allianz Dorothee Mathieu.
- Allianz bojuje proti epidémii duševných problémov
- Podľa správy Allianz dlhy Slovákov patria k najvyšším v regióne
- Každý deň rieši Allianz dva úrazy detí na trampolínach