Téma: Zdravotné poistenie
Otázka:

Dobrý deň. Chcela som sa objednať do ortopedickej ambulancie. Odbili ma, že pre množstvo pacientov, nových už neprijímajú. Ako mám postupovať ďalej? Existujú ešte stále spádové oblasti a ortopéd v našej spádovej oblasti ma musí prijať? Alebo spádové oblasti pri špecialistoch neexistujú? Poraďte mi, ako sa dostať k ortopédovi.

Odpoveď:
Na našej Zákazníckej linke môžeme odporučiť zazmluvnených lekárov vo vašom okolí, prípadne ich nájdete aj na našom webe. Je potrebné zdôrazniť, že lekár môže odmietnuť pacienta len z troch dôvodov: ak by tým prekročil únosné pracovné zaťaženie, ak osobný vzťah k pacientovi bráni objektívnemu zhodnoteniu zdravotného stavu, alebo ak mu v tom bráni osobné presvedčenie. V prípade odmietnutia však existuje možnosť podať podnet na príslušný samosprávny kraj, ktorý preverí, či bolo odmietnutie pacienta opodstatnené.
Odpovedal: Matej Štepianský (22.09.2017)
Späť

Vyberáme z banky.sk