Nahlasovnaie poistných udalostí po snehovej kalamite
Poisťovne v týchto dňoch evidujú zvýšený počet škôd spôsobených snehovou kalamitou, a to najmä zo severných a východných okresov Slovenska. Klienti najčastejšie hlásia škody spôsobené ťarchou snehu - poškodené strechy, odtrhnuté rýny, poškodené oplotenia od pádu snehu zo striech, či poškodené prestrešenia bazénov. Zvýšený je aj počet škôd na vozidlách.

Po ochladení poisťovne zaznamenali aj nárast škôd spôsobených prasknutým vodovodným potrubím. Po roztopení snehu zas očakávajú škody spôsobené zatečením stropov a domácich interiérov.
Po nahláseni škody sa riaďte pokynmi poisťovne.
Ako nahlásiť škodu
Akúkoľvek vzniknutú škodu je potrebné poisťovni bez zbytočného odkladu čo najskôr nahlásiť. Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je nahlásenie škody online. Nahlásiť škodu môžete aj telefonicky, alebo osobne v pobočke vašej poisťovne.- Zimné poistné riziká. Čomu sa vyhnúť, aby ste si nespôsobili problémy?
- Úrazy na zľadovatenom chodníku. Od koho si môžete žiadať odškodné?
- Ak kamarát nabúra vašim autom, kto preplatí škodu?
- Sú alebo nie sú povinné zimné pneumatiky?
|
Čo robiť pri poistnej udalosti
Ak je to možné, po poistnej udalosti by mali klienti s odstraňovaním následkov alebo opravou počkať do obhliadky poisťovne. Samozrejme, ak je z hygienických alebo bezpečnostných dôvodov nevyhnutné začať s odstraňovaním škôd skôr, ľudia to môžu urobiť. V takom prípade je potrebné poistnú udalosť zdokumentovať fotografiami. Poisťovni postačia aj fotky odfotené na telefóne.Po nahláseni škody sa riaďte pokynmi poisťovne.