Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Milióny ušetrených dokumentov a obálok klientov Allianz zachránilo 2 hektárový les. Takmer polovica klientov komunikuje s Allianzom elektronicky, pri nových klientoch je to 100 %. Efektívnym nástrojom online komunikácie je portál Môj Allianz.

long-tree-trunks-stab-the-sky
Tisíce dokumentov, formulárov, poistných zmlúv či poistných podmienok a obálok, ktoré by skončili ako papierová korešpondencia, no vďaka elektronickej komunikácií zachránili už vyše 1000 stromov. Klienti Allianz – Slovenskej poisťovne svojím ekologickým prístupom zachránili priemerný slovenský les o rozlohe viac ako 2 hektáre.

Bez papiera na vstupe aj na výstupe

Najväčšia poisťovňa na trhu za posledných desať rokov intenzívne investuje do bezpapierovej komunikácie a digitalizácia je jedným z jej základných pilierov. Pandémia tento trend ešte potvrdila a viaceré naštartované procesy ešte urýchlila. „Nové poistné zmluvy uzatvárame výlučne bezpapierovo. Intenzívne sa venujeme zberu digitálnych údajov, teda e-mailov a mobilných kontaktov našich klientov, aby sme im dokázali poskytovať digitálne produkty a služby. Aj vďaka tomu dnes s už takmer polovicou (45,6 %) klientov v našom portfóliu komunikujeme výlučne elektronicky,“ vysvetľuje riaditeľ odboru organizačného riadenia Allianz Milan Belica. Allianz digitalizuje aj vstupy a v súčasnosti až 94 % dokumentov, ktoré prichádzajú do poisťovne je v elektronickej forme, čo prispieva k udržateľnosti prostredia. „Stále viac požiadaviek klienta dokážeme sprocesovať elektronicky a bez dokladovania tak, aby boli automaticky spracované v reálnom čase. Klientom vieme takto spracovať napríklad žiadosť o zmenu na vozidle, zmenu spôsobu platenia, aktualizáciu kontaktných údajov klienta, aj storno zmluvy v poistení vozidiel,“ vymenúva M. Belica.

Stromy šetríme aj online kontom Môj allianz

Dôležitým nástrojom digitálnej komunikácie je online konto Môj Allianz - portál, ktorý poisťovňa naplno spustila tento rok. Ide o osobný online účet, kde má klient detailný prehľad o všetkých poistných zmluvách, dokumentoch, platbách, poistných udalostiach aj notifikáciách o ďalšom predpise poistného. „Online konto Môj Allianz je veľmi intuitívne, jednoduché a klient si ho môže vytvoriť sám už za niekoľko minút. Cez účet vie tiež nahlásiť poistnú udalosť, sledovať jej riešenie, či pozrieť si všetky doterajšie škody. Na portáli neustále pracujeme a už v decembri tam pribudnú nové funkcionality,“ dodáva M. Belica.

(*) Výpočet podľa https://c.environmentalpaper.org/individual.html

Vyberáme z poistovne.sk

peniaze1-redakcia

Počet poistných podvodov narastá

Poisťovňa UNIQA v prvom polroku 2022 prešetrila viac ako 1000 pokusov o poistný podvod. Pozrite si, aké podvody sa vyskytujú najviac a o akú sumu sa chceli podvodníci obohatiť.
18.08.2022 | redakčne upravené
Čítať viac o Počet poistných podvodov narastá
zdravotnictvo-IvanS

Asociácia na ochranu práv pacientov navrhuje stiahnuť novelu zákona o zdravotných poisťovniach

Minimálny zdravotný odvod či spoplatnenie podania na úrad pre dohľad sú podľa asociácie len časťou tohto protipacientskeho návrhu.
17.08.2022
Čítať viac o Asociácia na ochranu práv pacientov navrhuje stiahnuť novelu zákona o zdravotných poisťovniach
turistika3-redakcia

Úrazov a úmrtí na horách pribúda, nezabudnite na poistenie

Od začiatku tohto roka zomrelo v slovenských horách už rekordných 30 turistov. Podľa Horskej záchrannej služby (HZS) je to najviac za posledných 10 rokov.
17.08.2022
Čítať viac o Úrazov a úmrtí na horách pribúda, nezabudnite na poistenie

Vyberáme z banky.sk