Allianz – SP rozšírila online sprievodcu škodou na PZP

Po online sprievodcovi škodou v havarijnom poistení, ktorý Allianz – Slovenská poisťovňa spustila koncom minulého roka, vo februári rozšírila službu aj o povinné zmluvné poistenie (PZP). Nový online systém umožňuje sledovať riešenie škody krok za krokom, čím uľahčuje komunikáciu poisťovne s klientom.


„Pri havarijnom poistení sú notifikácie zasielané našim klientom. V prípade škody z povinného zmluvného poistenia je to špecifické a atraktívne tým, že táto služba sa už netýka klientov, ktorí sú u nás poistení, ale tých, ktorým naši klienti spôsobia škodu. Vďaka online sprievodcovi škodou v PZP tak aj naši neklienti budú mať možnosť zažiť naše nové moderné digitálne služby. Veríme, že toto transparentné a proaktívne informovanie o riešení ich škody ocenia a prípadne aj zvážia poistenie v Allianz - SP, keď si budú v budúcnosti vyberať nové poistenie,“ vysvetľuje riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – SP Jozef Kruppa.
Nový online sprievodca škodou, ktorý doplnil a skvalitnil doterajší systém riešenia škôd, pozostáva zo štyroch krokov, a to nahlásenie, obhliadka, oprava a hodnotenie. Jeho základnými výhodami sú rýchlosť, jednoduchosť, transparentnosť a empatia. Ide o interaktívnu mikrostránku. „Z našich prieskumov vyplynulo, že klienti od nás očakávajú, že budeme s nimi komunikovať a spolupracovať veľmi jednoducho, bez nutnosti sťahovať či aktualizovať si rôzne aplikácie. Týmto online produktom sme im to umožnili,“ približuje J. Kruppa. Zákazníkovi po zaregistrovaní škodovej udalosti príde notifikácia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy s odkazom, na ktorom môže sledovať stav svojej poistnej udalosti a online komunikovať s poisťovňou. Po vyriešení škody poisťovňa v poslednom, štvrtom kroku zisťuje, ako bol klient spokojný. Klienti svoju spätnú väzbu so službami poisťovne a servisu vyjadrujú na stupnici od jeden do päť hviezdičiek. Poisťovňa do hodnotenia klientov žiadnym spôsobom nezasahuje, čím je proces veľmi transparentný. „Z doterajších spätných väzieb klienti ohodnotili spokojnosť s riešením svojej škody 4,78 bodmi z 5-tich. Spokojnosť so službami v autoservise vyhodnotili na úrovni 4,79 bodov z 5-tich,“ bilancuje J. Kruppa.

Allianz – SP plánuje službu rozšíriť aj na ďalšie oblasti poistenia. „Klienti dnes chcú vedieť, čo sa aktuálne deje s ich poistnou udalosťou. Systém je jednoduchý, transparentný a vďaka detailnej spätnej väzbe veľkej vzorky reálnych klientov nás núti byť efektívnejší a rýchlejší v riešení škôd našich klientov. Tento rok plánujeme spustiť online sprievodcu škodou aj pre majetkové poistenie,“ uzatvára J. Kruppa.

(Tlačová správa)
 

Vyberáme z poistovne.sk

povoden1-redakcia

Uniqa eviduje škody po júlovej búrke vo výške viac ako 1,94 milióna euro

Klienti UNIQA poisťovne už nahlásili škody po silnej búrke a víchrici, ktorá sa prehnala najmä východným Slovenskom začiatkom júla. Z obdobia od 4. - 11. júla eviduje UNIQA 717 hlásení od klientov, predbežná výška nahlásených škôd už presiahla 1,94 mil Eur. Najviac hlásení je z okresov Prešov, Svidník, Gelnica, Sabinov, Bardejov a Vranov nad Topľou.
17.07.2025
Čítať viac o Uniqa eviduje škody po júlovej búrke vo výške viac ako 1,94 milióna euro
burst-Matthew Henry-court

Úrad pre dohľad nad zdravotnou staroslivosťou uspel v spore so spoločnosťou FLOW

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len „úrad“) uspel v súdnom spore so spoločnosťou FLOW s.r.o., ktorá si voči Slovenskej republike uplatňovala nárok na náhradu škody vo forme ušlého zisku vo výške 280 miliónov eur s úrokom z omeškania vo výške 5 % ročne.
17.07.2025
Čítať viac o Úrad pre dohľad nad zdravotnou staroslivosťou uspel v spore so spoločnosťou FLOW
dovolenka14-redakcia

Cestovné poistenie k platobnej karte v roku 2025

Pozreli sme sa na výhody a nevýhody cestovného poistenia, ktoré vám banka ponúkne ako doplnkovú službu k platobnej karte. V čom sa líši od bežného cestovného poistenia?
16.07.2025 | redakcia
Čítať viac o Cestovné poistenie k platobnej karte v roku 2025

Vyberáme z banky.sk