Ako nahlásiť škody po víchrici v poisťovni AXA

Likvidátori AXA očakávajú stovky škôd rádovo v desiatkach až stotisícich EUR, ktoré spôsobil silný vietor.





Medzi prvými nahlásenými škodami prevládajú nielen poškodené strechy, ale tiež rozbité okná. Vzhľadom k tomu, že víchrica Herwart bola na mnohých miestach sprevádzaná výdatným dažďom, nie sú výnimkou ani zatopené pivnice. Významné budú aj škody na automobiloch, ktoré spôsobili polámané stromy. 

S hlásením a postupom likvidácie škôd poradia klientom operátori AXA linky. Na internetových stránkach a sociálnych sieťach AXA sú k dispozícii informácie, ako postupovať pri hlásení škôd. Kalamitné nehody bývajú zvyčajne nahlasované s niekoľkodňovým oneskorením. K celkovému počtu škôd môžu pribudnúť škody na rekreačných objektoch, nakoľko viaceré z nich sú už zazimované. Zhoršiť situáciu môže aj ďalší vývoj počasia, najmä dážď alebo sneženie vo vyšších polohách, kde bol vietor najsilnejší. 

Odporúčania likvidátorov AXA

  • Urobte začiatočnú a priebežnú fotodokumentáciu škôd.
  • Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a podobne). Ak to nie je možné, poškodené veci nelikvidujte.
  • Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd.

Postup pri nahlasovaní poistnej udalosti

1. Pripravte si podklady:

  • Číslo poistenej zmluvy / prípadne údaje o poistníkovi
  • Poistný produkt, z ktorého škodu uplatňujete (Nehnuteľnosť, Domácnosť, Havarijné poistenie, Poistenie k povinnému ručeniu)
  • Telefonický a emailový kontakt na vás
  • Ďalšie informácie (kedy škoda nastala, čo bolo poškodené, kto poškodenie zistil, zachraňovacie náklady a podobne)


2. Poistnú udalosť môžete nahlásiť:

  • Telefonicky na AXA linke +421/2 2929 2929
  • Osobne na kontaktnom mieste AXA

Vyberáme z poistovne.sk

the-illuminated-tiled-terminal-of-an-airport

Zmeškaný let vám v niektorých prípadoch uhradí poisťovňa. Zrušený let však nie.

Meškanie či rušenie letov aktuálne zažívajú cestujúci v celej Európe. Mnohí klienti sa letu nedočkajú vôbec, iní musia čakať na letisku hodiny. Ponúkame rady, čo robiť v prípade meškania či zmeškania letu a kedy majú klienti v rámci cestovného poistenia nárok na náhradu.
08.08.2022 | redakčne upravené
Čítať viac o Zmeškaný let vám v niektorých prípadoch uhradí poisťovňa. Zrušený let však nie.
image009

„Od zábavy k úrazu je na skok,“ varuje nová preventívna kampaň

„Prevencia má cenu zlata!“ je názov novej preventívnej kampane Nadácie Allianz a Slovenského paralympijského výboru (SPV). Neuvážený skok do vody môže mať fatálne následky.
05.08.2022
Čítať viac o „Od zábavy k úrazu je na skok,“ varuje nová preventívna kampaň

Vyberáme z banky.sk