Cestovné poistenie: O kuriózne poistné udalosti nie je núdza

Niektoré poistné udalosti sú až neuveriteľné. Prečítajte si, s čím všetkým sa už poisťovne stretli :).

summer-beach-smiles

Nedoladí kabelku k iným topánkam

Helena Kanderková, špecialistka externej komunikácie poisťovne Allianz, si spomína na situáciu, kedy ich klientka nahlásila krádež jedného z dvoch kufrov. „V tom ukradnutom mala topánky a zostal jej kufor, v ktorom bola kabelka. Klientka žiadala náhradu škody za oba kufre. Ako dôvod uviedla, že kabelku, ktorá jej zostala, už k iným topánkam nedoladí.“

Paraglajdista, exotické choroby i destinácie

Ďalší klient im zasa nahlásil úraz následkom zrážky s paraglajdistom, keď sa počas silného vetra paraglajdista odklonil od svojej pristávacej dráhy a pristál na chodcovi, ktorý kráčal po pláži.

„No a taktiež nám klienti hlásia svoje poistné udalosti z veľmi exotických miest. Takto sme zaznamenali napríklad zápal uší počas svadobnej cesty na Maldivách alebo zápal horných dýchacích ciest vo Východnom Timore,“ dodáva Kanderková. „Riešili sme aj prípad hepatitídy klienta v Bahrajne a v jednom prípade aj horúčku dengue klienta v Indonézii. Nečakaná udalosť sa môže pritrafiť naozaj kdekoľvek na svete.“

Klobása v pažeráku či včela v helme

S kurióznymi situáciami má skúsenosti aj poisťovňa Union. Riešili prípad, kedy pri jednej z letiskových kontrol pri prechode príručnej batožiny cez skener zostal v odkladacom košíku zabudnutý tablet, čo si klienti všimli až počas letu v lietadle. „Letisko na otázku klientov potvrdilo, že tablet sa nachádza v oddelení strát a nálezov, ale vyzdvihnúť si ho musia osobne,“ vysvetľuje ich hovorkyňa Beáta Dupaľová Ksenzsighová.

Takisto si hovorkyňa spomína na situáciu, keď klient ráno meškal a potreboval sa rýchlo naraňajkovať, jedlo (klobása) sa mu však zaseklo v pažeráku a bolo potrebné vybrať ho endoskopicky, teda sondou. Stalo sa i to, že klientke počas jazdy na motorke vletela do helmy včela, stratila kontrolu nad motorkou a havarovala. „Následná operácia napokon dopadla dobre a klientka bola repatriovaná domov,“ dodáva Dupaľová Ksenzsighová.

Vyberáme z Poistovne.sk

white-apartment-building-with-smokey-chimney

Aký je rozdiel medzi revíziou a servisnou prehliadkou?

Aj keď sa oba úkony týkajú technického stavu spotrebiča, netreba si ch zamieňať.
09.05.2025 | redakcia
Čítať viac o Aký je rozdiel medzi revíziou a servisnou prehliadkou?
leaning-forward-to-type-on-a-laptop-from-couch

Čo všetko zahŕňa životné poistenie? Lekár na telefóne, odvoz z nemocnice aj druhý názor od špecialistu

Ak máte životné poistenie, možno ani netušíte, aké rôzne služby vám poisťovňa zabezpečí v prípade zdravotných ťažkostí - konzultácie s odborníkom cez telefón, druhý lekársky názor, či dopravu k lekárovi. Poistovne.sk pripravili prehľad služieb, ktoré vám môžu výrazne uľahčiť cestu za zdravím.
07.05.2025 | redakcia
Čítať viac o Čo všetko zahŕňa životné poistenie? Lekár na telefóne, odvoz z nemocnice aj druhý názor od špecialistu
burst-nemocnica

Srdcové zlyhávanie: venujte pozornosť týmto príznakom

Zdravotná poisťovňa Dôvera v spolupráci so Slovenskou poštou podporí osvetu o srdcovom zlyhávaní. Zachrániť môžu tisíce pacientov.
06.05.2025 | redakcia
Čítať viac o Srdcové zlyhávanie: venujte pozornosť týmto príznakom

Vyberáme z banky.sk