Ako nahlásiť škody po víchrici v Allianz poisťovni

Prečítajte si, čo treba robiť ak vám víchrica poškodila majetok.





Po nedeľnej mimoriadnej víchrici, ktorá sa prehnala celým Slovenskom, Allianz - Slovenská poisťovňa už eviduje 120 nahlásených škôd. Konečný počet škôd bude možno aj trojnásobný. Škody klienti hlásia z celého Slovenska. Medzi najčastejšími sú hlásené: strhnuté strechy, zrolované plechy, zničená a popadaná strešná krytina, spadnuté komíny, poškodené žalúzie, sieťky na oknách, aj rozbité okná, poškodené fasády, izolácie domov a odkvapové rýny. Škody sa pohybujú v stovkách až tisíckach eur. 

Ako nahlásiť škodu

Akúkoľvek vzniknutú škodu je potrebné poisťovni bez zbytočného odkladu čo najskôr nahlásiť, a to buď telefonicky na bezplatnej infolinke, osobne na pobočke, no najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je nahlásenie škody online, prostredníctvom vášho počítača, tabletu alebo smartfónu, prípadne cez mobilnú aplikáciu. Spravte si aj fotografie vzniknutej škody, napríklad na svoj mobilný telefón, pretože vlastná fotodokumentácia sa pri riešení poistnej udalosti vždy zíde. Ihneď ako poisťovňa zistí rozsah poškodenia a vyčísli výšku škody, uhradí poškodenému poistné plnenie spravidla v priebehu 3-5 dní, najneskôr však do 15 dní.

Vyberáme z Poistovne.sk

59421

Trendom poistného trhu je zlučovanie a transformácia na pobočky

Pobočky však podľa Národnej banky Slovenska len v obmedzenej miere podliehajú jej dohľadu.
06.12.2021
Čítať viac o Trendom poistného trhu je zlučovanie a transformácia na pobočky
Celne sklo

Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o havarijnom poistení

Kupujete nové auto? Bez ohľadu na to, či len nedávno opustilo výrobnú linku alebo už má najazdených niekoľko desiatok tisíc kilometrov, za úvahu určite stojí aj havarijné poistenie, známe aj ako KASKO. Ktorých päť argumentov by ste pred rozhodnutím nemali prehliadnuť?
06.12.2021
Čítať viac o Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o havarijnom poistení
a-runner-focuses

Klienti Allianz môžu získať genetickú analýzu v digitálnej podobe

Allianz ponúka klientom inovovanú analýzu DNA, ktorá pomáha zlepšiť kvalitu života. Individuálny plán v digitálnej podobe ponúka konkrétne odporúčania v oblasti stravovania, športu, zvládania stresu či kvalitného spánku. Osobnú genetickú analýzu získajú klienti Allianz k poisteniu kritických chorôb.
06.12.2021
Čítať viac o Klienti Allianz môžu získať genetickú analýzu v digitálnej podobe

Vyberáme z banky.sk