Ako nahlásiť škody po víchrici v Allianz poisťovni
Prečítajte si, čo treba robiť ak vám víchrica poškodila majetok.

Po nedeľnej mimoriadnej víchrici, ktorá sa prehnala celým Slovenskom, Allianz - Slovenská poisťovňa už eviduje 120 nahlásených škôd. Konečný počet škôd bude možno aj trojnásobný. Škody klienti hlásia z celého Slovenska. Medzi najčastejšími sú hlásené: strhnuté strechy, zrolované plechy, zničená a popadaná strešná krytina, spadnuté komíny, poškodené žalúzie, sieťky na oknách, aj rozbité okná, poškodené fasády, izolácie domov a odkvapové rýny. Škody sa pohybujú v stovkách až tisíckach eur.
Ako nahlásiť škodu
Akúkoľvek vzniknutú škodu je potrebné poisťovni bez zbytočného odkladu čo najskôr nahlásiť, a to buď telefonicky na bezplatnej infolinke, osobne na pobočke, no najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je nahlásenie škody online, prostredníctvom vášho počítača, tabletu alebo smartfónu, prípadne cez mobilnú aplikáciu. Spravte si aj fotografie vzniknutej škody, napríklad na svoj mobilný telefón, pretože vlastná fotodokumentácia sa pri riešení poistnej udalosti vždy zíde. Ihneď ako poisťovňa zistí rozsah poškodenia a vyčísli výšku škody, uhradí poškodenému poistné plnenie spravidla v priebehu 3-5 dní, najneskôr však do 15 dní.