Téma: Cestovné poistenie
Otázka:

Ak budem volať mojej poisťovni zo zahraničia bude hovor spoplatnený? 

Odpoveď:
Pre riešenie poistných udalostí v zahraničí je potrebné kontaktovať asistenčnú spoločnosť EuroCross Assistance, ktorá je klientovi k dispozícii 24 hodín denne 365 dní v roku a komunikuje s klientom v jeho rodnom jazyku.

Pre najnavštevovanejšie európske krajiny, USA a Kanadu je pri kontakte s našou asistenčnou spoločnosťou EuroCross Assistance možné využiť bezplatné telefónne číslo. Z ostatných štátov sú ceny hovorov spoplatnené štandardne, avšak klient kontaktujte asistenčnú spoločnosť iba raz, uvedie na seba kontakt a pracovníci asistenčnej spoločnosti ho následne spätne kontaktujú.
 
Odpovedal: Kristína Vašková (21.05.2012)
Späť

Vyberáme z banky.sk