CK YS Group vyhlásila insolventnosť, klientov odškodní Európska cestovná poisťovňa

CK YS Group informovala Európsku cestovnú poisťovňu o vyhlásení úpadku. Poisťovňa aktuálne čaká na oficiálne potvrdenie o zaevidovaní konkurzného konania k úpadku CK na miestnom príslušnom súde.

31271_obr
CK YS Group (dreamdestination.sk) informovala Európsku cestovnú poisťovňu o vyhlásení úpadku. Podľa našich informácií sa aktuálne v zahraničí nenachádza žiaden klient cestovnej kancelárie.

Európska cestovná poisťovňa poisťovala CK YS Group proti insolventnosti v rokoch 2019 a 2020. Klienti, ktorí si v tomto období zakúpili v CK zájazd, si nárok na náhradu škody môžu uplatniť v Európskej cestovnej poisťovni. Poistnú udalosť je možné nahlásiť prostredníctvom online formulára na webstránke poisťovne, mailom na info@europska.sk alebo poštou na adresu Generali Poisťovňa, a. s., odštepný závod Európska cestovná poisťovňa, Lamačská cesta 3/A, 841 04 Bratislava.

Poisťovňa bude od klientov potrebovať vyplnený Škodový protokol k poistnej zmluve, zmluvu o obstaraní zájazdu, prípadne nevyužité letenky, náhradné vouchery, refundované vouchery od leteckých spoločností či účtovné doklady o všetkých platbách.

Klientom odporúčame nahlásiť poistnú udalosť čo najskôr, resp. do 6 mesiacov od vyhlásenia úpadku cestovnou kanceláriou. Následne bude môcť Európska cestovná poisťovňa pristúpiť k prešetreniu a vyplateniu poistného plnenia klientom cestovnej kancelárie.

Vyberáme z poistovne.sk

white-apartment-building-with-smokey-chimney

Aký je rozdiel medzi revíziou a servisnou prehliadkou?

Aj keď sa oba úkony týkajú technického stavu spotrebiča, netreba si ch zamieňať.
09.05.2025 | redakcia
Čítať viac o Aký je rozdiel medzi revíziou a servisnou prehliadkou?
leaning-forward-to-type-on-a-laptop-from-couch

Čo všetko zahŕňa životné poistenie? Lekár na telefóne, odvoz z nemocnice aj druhý názor od špecialistu

Ak máte životné poistenie, možno ani netušíte, aké rôzne služby vám poisťovňa zabezpečí v prípade zdravotných ťažkostí - konzultácie s odborníkom cez telefón, druhý lekársky názor, či dopravu k lekárovi. Poistovne.sk pripravili prehľad služieb, ktoré vám môžu výrazne uľahčiť cestu za zdravím.
07.05.2025 | redakcia
Čítať viac o Čo všetko zahŕňa životné poistenie? Lekár na telefóne, odvoz z nemocnice aj druhý názor od špecialistu
burst-nemocnica

Srdcové zlyhávanie: venujte pozornosť týmto príznakom

Zdravotná poisťovňa Dôvera v spolupráci so Slovenskou poštou podporí osvetu o srdcovom zlyhávaní. Zachrániť môžu tisíce pacientov.
06.05.2025 | redakcia
Čítať viac o Srdcové zlyhávanie: venujte pozornosť týmto príznakom

Vyberáme z banky.sk