Asistenčné služby v životnom poistení

Životné poistenie už dávno nie je len o náhrade príjmu v prípade poistnej udalosti. Súčasťou životného poistenia možu byť aj asistenčné služby. O mnohých klienti ani netušia. Pozrite si, s čím všetkým vám vie poisťovňa pomôcť.

18986

Union

Kristína Baluchová, hovorkyňa Union poisťovne, vysvetľuje, že asistenčné služby v súčasnosti poskytujú k viacerým produktom životného poistenia. Čo sa týka situácií, v akých je možné kontaktovať asistenčnú službu, ide najmä o tieto: ak klient chce využiť informačné služby v podobe lekára na telefóne, potrebuje odvoz z nemocnice, či sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii. Dokonca, v rámci Úrazového poistenia Plus je súčasťou asistenčných služieb aj pomoc pri havárii v domácnosti, odomknutie zabuchnutých dverí, prípadne pomoc pri poruche domáceho spotrebiča.

Allianz

Helena Kanderková, špecialistka externej komunikácie poisťovne Allianz, tvrdí, že ich klienti si v jednotlivých programoch životného poistenia môžu pripoistiť asistenčnú službu, ktorá poistenému zabezpečí poskytnutie pomoci, keď sa ocitne v situácii, ktorá nastala v dôsledku poistnej udalosti. „V tejto službe má krytú službu lekár na telefóne 24/7 a pomoc pre pozostalých a asistenčné služby materiálnej povahy, ako preprava po hospitalizácii, preprava na kontrolné vyšetrenie alebo rehabilitáciu po hospitalizácii, rehabilitáciu po hospitalizácii, kontrolu domácnosti počas hospitalizácie, asistencia v domácnosti po hospitalizácii (zabezpečenie nákupu, dovoz liekov) a návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného.“

Komunálna poisťovňa

K vybraným produktom životného poistenia od KOMUNÁLNEJ poisťovne je možné dojednať asistenčné služby ProDoctor, ktoré vedia pomôcť pri konzultáciách ohľadom zdravotného stavu. Za 1 euro mesačne získate prístup k nadštandardnému poradenstvu v oblasti zdravia a telemedicínskym službám, ktoré nie sú poskytované v rámci verejného zdravotného poistenia. K dispozícii sú špecialisti z rôznych oblastí. Asistenčné služby je možné využiť telefonicky, online a prostredníctvom mobilnej aplikácie myTeleDoc.

Balík asistenčných služieb zahŕňa linku zdravia, konzultácie so slovenskými špecialistami, možnosť získať druhý lekársky názor od zahraničného špecialistu, diagnostický test potrebný na stanovenie personalizovanej onkologickej liečby, konzultácie v oblasti duševného zdravia a poradenstvo týkajúce sa COVID-19.

NN životná poisťovňa

NN životná poisťovňa ponúka klientom v rámci životného poistenia prémiové lekárske služby prostredníctvom webového portálu www.nn.diagnose.me:
  • Lekár na telefóne a konzultácie so špecialistami a koučmi - bezplatné konzultácie s odborným zdravotníckym personálom o otázkach vlastného zdravia, postupu liečby alebo vhodnosti liekov.
  • Prednostné objednanie na MRI vyšetrenie – treba sa objednať online cez webový portál
  • Druhý lekársky názor na stanovanú diagnózu - nový odborný posudok od zahraničného špecialistu znižuje riziko nesprávne určenej diagnózy alebo neúčinnej liečby. Stačí elektronicky zaslať doterajšiu zdravotnú dokumentáciu a získate druhý lekársky názor.
Rozsah asistenčných služieb sa v jednotlivých poisťovniach líši, preto je vhodné, aby ste sa o detailoch informovali priamo vo vašej poisťovni.

Asistenčné služby k životnému poisteniu

  • lekár na telefóne
  • odvoz z nemocnice
  • sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii
  • pomoc pre pozostalých
  • rehabilitácia po hospitalizácii
  • kontrola domácnosti počas hospitalizácie
  • asistencia v domácnosti po hospitalizácii (zabezpečenie nákupu, dovoz liekov)
  • návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného
  • druhý lekársky posudok
  • diagnostický test potrebný na stanovenie personalizovanej onkologickej liečby
  • konzultácie v oblasti duševného zdravia
  • a poradenstvo týkajúce sa COVID-19

Vyberáme z Poistovne.sk

woman-sits-in-front-of-computer-talking-on-the-phone

Životné poistenie: Jednorázová výplata alebo renta? Aké doklady budete potrebovať?

Ako sa vypláca poistné plnenie zo životného poistenia? Predtým, ako vám ho poisťovňa vyplatí, budete musieť predložiť niekoľko dokladov. Kedy vám vyplatia sumu jednorázovo a kedy dostanete rentu?
05.09.2024 | Katarína Macková
Čítať viac o Životné poistenie: Jednorázová výplata alebo renta? Aké doklady budete potrebovať?
girl-running

Na začiatku školského roka Allianz registruje viac úrazov detí

Denne eviduje Allianz v priemere 30 úrazov detí, v septembri a októbri je to v priemere 37 hlásení denne. Drobné poranenia stoja stovky, vážne úrazy či trvalé následky tisíce aj desaťtisíce eur. Za pád z preliezky na školskom dvore vyplatil Allianz 3 450 eur. Záujem o skupinové poistenie škôl každý rok mierne stúpa.
02.09.2024
Čítať viac o Na začiatku školského roka Allianz registruje viac úrazov detí
hands-grasping-a-steering-wheel

Treba vypnúť motor pri tankovaní?

Na čerpacích staniciach ste sa určite stretli s varovnými tabuľami, že pred začatím tankovania treba vypnúť motor. Je to skutočne pravda a nutnosť? Hrozí vám nejaké nebezpečenstvo?
02.09.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Treba vypnúť motor pri tankovaní?

Vyberáme z banky.sk