Allianz eviduje stovky škôd po zemetrasení, rieši ich prednostne

Allianz zaregistrovala už 468 škôd po zemetrasení. Pre čo najrýchlejšie vyriešenie každej škody Allianz vyzýva klientov poslať fotografie poškodení. Všetky škody, ktoré nesú známky poškodenia zemetrasením, bude Allianz riešiť individuálne.

allianz-priestory
Allianz – Slovenská poisťovňa v stredu dopoludnia prijala už 468 hlásení o škodách spôsobených zemetrasením na východe Slovenska. 80 percent týchto hlásení prišlo z najviac zasiahnutých okresov Humenné, Vranov nad Topľou, Stropkov a Medzilaborce. Poistné udalosti spôsobené zemetrasením registruje Allianz aj z okresov Michalovce, Svidník, Košice, Trebišov, Bardejov a Prešov. „Klienti nám najčastejšie hlásia popraskané obvodové múry, steny a omietky, poškodené fasády, komíny a tiež chodníky. Ďalej sú to poškodené predmety, najmä skrine, TV, rozbité sklá v nábytku a riady a padnuté garniže. Evidujeme aj hlásenia o poškodenej elektronike a výpadkoch prúdu,“ konštatuje Martin Škultéty z odboru likvidácie poistných udalostí Allianz.

Prednostné riešenie

Škody v najviac zasiahnutých oblastiach rieši Allianz prednostne. Pre zrýchlenie riešenia vyzýva klientov posielať fotografie škôd. „Fotodokumentácia poškodení nám pomôže rýchlo určiť rozsah a výšku vzniknutých škôd a stanoviť ďalší postup,“ vysvetľuje M. Škultéty.

Škody so známkami poškodenia zemetrasením

Zemetrasenie je v produkte majetkového poistenia Allianz Môj domov voliteľným rizikom pre všetky 3 balíky poistenia. Pri poistení si ho dojednáva približne 86 % klientov. Podľa poistných podmienok zemetrasenie kryje škody spôsobené otrasmi zemského povrchu vyvolanými geofyzikálnymi procesmi, ktoré dosiahnu v mieste poistenia účinky minimálne 6. stupňa makroseizmickej stupnice zemetrasenia EMS 98 (Európska makroseizmická stupnica). „Chápeme, že v tejto chvíli klienti potrebujú čo najrýchlejšie vyriešiť vzniknuté škody, preto nebudeme čakať na oficiálne potvrdenie výsledného stupňa zemetrasenia, ale každú škodu, ktorá bude niesť známky poškodenia zemetrasením budeme riešiť individuálne. Naším cieľom je poskytnúť klientom čo najskôr poistné plnenie, aby svoj majetok mohli v krátkom čase dať do pôvodného stavu,“ uzatvára M. Škultéty. Allianz odporúča hlásiť škody online prostredníctvom svojej webstránky www.allianz.sk/skoda

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

woman-sits-in-front-of-computer-talking-on-the-phone

Životné poistenie: Jednorázová výplata alebo renta? Aké doklady budete potrebovať?

Ako sa vypláca poistné plnenie zo životného poistenia? Predtým, ako vám ho poisťovňa vyplatí, budete musieť predložiť niekoľko dokladov. Kedy vám vyplatia sumu jednorázovo a kedy dostanete rentu?
05.09.2024 | Katarína Macková
Čítať viac o Životné poistenie: Jednorázová výplata alebo renta? Aké doklady budete potrebovať?
girl-running

Na začiatku školského roka Allianz registruje viac úrazov detí

Denne eviduje Allianz v priemere 30 úrazov detí, v septembri a októbri je to v priemere 37 hlásení denne. Drobné poranenia stoja stovky, vážne úrazy či trvalé následky tisíce aj desaťtisíce eur. Za pád z preliezky na školskom dvore vyplatil Allianz 3 450 eur. Záujem o skupinové poistenie škôl každý rok mierne stúpa.
02.09.2024
Čítať viac o Na začiatku školského roka Allianz registruje viac úrazov detí
hands-grasping-a-steering-wheel

Treba vypnúť motor pri tankovaní?

Na čerpacích staniciach ste sa určite stretli s varovnými tabuľami, že pred začatím tankovania treba vypnúť motor. Je to skutočne pravda a nutnosť? Hrozí vám nejaké nebezpečenstvo?
02.09.2024 | redakčne upravené
Čítať viac o Treba vypnúť motor pri tankovaní?

Vyberáme z banky.sk