Hodnota značky Allianz výrazne stúpla. Štvrtý rok je svetovým poisťovateľom číslo jeden

Hodnota značky Allianz po rekordnom medziročnom raste stúpla na 18,7 miliardy dolárov. Štvrtý rok za sebou sa Allianz stal najcennejším poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Best Global Brands spoločnosti Interbrand. Allianz patrí do top 15 najrýchlejšie rastúcich značiek.

Interbrand_Allianz
Už štvrtý rok po sebe sa Allianz stal svetovým poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Interbrand najcennejších svetových značiek 100 Best Global Brands. Hodnota značky Allianz medziročne stúpla o 3,5 miliardy dolárov a dosiahla úctyhodných 18,7 miliárd dolárov, čím obsadila 34. miesto.

Pokiaľ ide o rast, Allianz vedie v rámci odvetvia aj pred svojimi priamymi konkurentmi. S dvojciferným rastom 23 percent je tento rok Allianz zároveň jednou z pätnástich svetových značiek, ktoré v minulom roku rástli najviac. Rast hodnoty značky je rovnaký vo všetkých troch sledovaných oblastiach, teda finančnej, výkonnostnej aj z hľadiska dôležitosti značky. „K rastu značky Allianz prispelo všetkých jej 155-tisíc zamestnancov a približne 120-tisíc obchodníkov, ktorí svojím každodenným úsilím napĺňajú jej poslanie „Staráme sa o vašu budúcnosť”. Neustály rast hodnoty značky je aj uznaním našich zákazníkov a investorov, že Allianz je dôležitou a relevantnou súčasťou ich života,” hovorí riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa. Spoločnosť Interbrand bola v roku 1988 priekopníkom konceptu oceňovania značiek. Bola prvou spoločnosťou, ktorá mala svoju metodiku certifikovanú v súlade s ISO normou na peňažné oceňovanie značiek a zohrala kľúčovú úlohu pri vývoji samotného štandardu. Od roku 2000 každoročne zverejňuje rebríček najhodnotnejších globálnych značiek, ktorý je jedným z najuznávanejších rebríčkov v manažmente značiek.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

8466

Pri predaji nehnuteľnosti nezabudnite zrušiť poistnú zmluvu

Pozrite si, aké doklady treba k žiadosti priložiť a koľko peňazí dostanete späť.
17.05.2024 | redakcia
Čítať viac o Pri predaji nehnuteľnosti nezabudnite zrušiť poistnú zmluvu
making-a-budget-tracking-finances

Poisťovne investujú do sprostredkovateľských spoločností. Prinesie to koniec ich nezávislosti?

Keď poisťovňa majetkovo vstúpi do sprostredkovateľskej spoločnosti, môže to mať pre klientov pozitívny, no i negatívny dopad. Ostanú finanční agenti i naďalej nezávislí, alebo budú preferovať produkty danej poisťovne?
15.05.2024 | redakcia
Čítať viac o Poisťovne investujú do sprostredkovateľských spoločností. Prinesie to koniec ich nezávislosti?
zľava_Todorov-Allianz,Hercog-Škoda

Allianz doplnila firemnú flotilu o viac ako 50 áut značky Škoda

Firemnú flotilu Allianz doplní až 53 nových vozidiel značky Škoda. Do automobilového parku pribudnú modely Škoda Superb tretej generácie, Škoda Octavia a Škoda Fabia. Allianz je partnerom značky Škoda na Slovensku už takmer dve dekády, doteraz využívala viac ako 400 jej vozidiel.
13.05.2024
Čítať viac o Allianz doplnila firemnú flotilu o viac ako 50 áut značky Škoda

Vyberáme z banky.sk