Otázka:
Sú rozsahy asistenčných služieb k PZP u poisťovní rozdielne?
Odpoveď:Je možné nájsť určité rozdiely. V zásade môžeme asistenčné služby rozdeliť na technickú asistenciu a administratívno-právnu asistenciu. Technická asistencia sa v ČSOB poisťovni poskytuje pre prípad nehody alebo poruchy vozidla, krádeže vozidla,repatriácie vozidla, vyradenia vozidla z evidencie a jeho zošrotovanie či problémov s dodaním náhradných dielov.
Administratívno-právnu asistenciu poskytujeme napríklad pre právne rady v núdzovej situácii, pri strate dokladov, pri uväznení po nehode či pri súdnom konaní.
Administratívno-právnu asistenciu poskytujeme napríklad pre právne rady v núdzovej situácii, pri strate dokladov, pri uväznení po nehode či pri súdnom konaní.
Odpovedal: Martin Fučík (02.12.2009)
Späť