Väčšina poisťovní nedáva telefonicky informácie o poistení

Potenciálny klient sa nezaobíde bez následnej osobnej návštevy pobočky poisťovne.


Väčšina poisťovní na Slovensku neposkytuje klientom dostatočné informácie o produktoch na svojich infolinkách. Vyplýva to z mystery callingu, ktorý uskutočnila spoločnosť Market Vision Slovakia. “Hoci sa zdá byť telefonát pohodlnejším spôsobom získania informácií, potenciálny klient samotným telefonátom svoju požiadavku zväčša nevyrieši a nezíska dostatok informácií o možnosti poistenia. Nezaobíde sa bez následnej osobnej návštevy pobočky,“ uviedla Daniela Šišuláková, projektová manažérka agentúry Market Vision Slovakia.

Z celkových výsledkov prieskumu vyplýva, že najlepšie hodnotenou poisťovňou je NN Životná poisťovňa, ktorej priemerný súhrnný index hodnotenia je 94 %. Vysoký priemerný index hodnotenia, a to 71 %, dosiahli aj operátori poisťovne Allianz - Slovenská poisťovňa. Dostatočné informácie k požiadavkám poskytlo iba 33 % operátorov, vo zvyšných 67 % prípadov boli klienti odporučení na osobné stretnutie s poistným poradcom bez poskytnutia bližších informácií.

Na záver telefonátu je podľa Šišulákovej prirodzené požiadať o zaslanie komunikovaných informácií na e-mail. Napriek výhodám sa operátori infoliniek k žiadosti o e-mail stavali nejednoznačne. Častou odpoveďou operátorov vo vybraných prípadoch podľa Šišulákovej bolo, že informácie e-mailom jednoducho posielať nemôžu.

ZÍSKAJTE VSTUPNÝ BONUS AŽ 2 000 €!

Prieskum formou mystery callingu uskutočnila agentúra Market Vision Slovakia v júli tohto roka. Uskutočnila 33 telefonátov na infolinky jedenástich rôznych poisťovní. Boli to Allianz-Slovenská poisťovňa, AXA, ČSOB Poisťovňa, Generali, Komunálna poisťovňa, Kooperativa, MetLife, NN Životná poisťovňa, Union, Uniqa a Wüstenrot. Telefonujúci vystupovali pri telefonickom kontakte s poisťovňami pod tromi profilmi potenciálnych klientov poisťovní.


Vyberáme z poistovne.sk

31403_obr

Párty sa skončila, je tu uťahovanie opaskov, ukázala štúdia Allianz

Svet zažil tzv. annus horribilis - globálne finančné aktíva poklesli o 2,7 %, čo je najväčší pokles od svetovej finančnej krízy. Z finančného majetku nám výrazne ukrajuje inflácia, potrebujeme sa naučiť inteligentne sporiť. Slovenskí sporitelia sa bankám otočili chrbtom – vyberali úspory a investovali na kapitálových trhoch, kde nakúpili rekordné množstvo cenných papierov za 1,5 miliardy eur.
28.09.2023
Čítať viac o Párty sa skončila, je tu uťahovanie opaskov, ukázala štúdia Allianz
Businessman podpisuje zmluvu-001

Poisťovňa pri životnom poistení neposudzuje, či ujma na zdraví vznikla následkom trestného činu

Dopravné nehody, zneužívanie, rôzne zločiny, či úmrtie blízkej osoby. Väčšina z nás si zažije počas svojho života určitý druh traumy. Hoci po takomto šoku nie každý na to myslí, ale obeť násilného trestného činu má nárok na odškodné. Či už po podaní žiadosti na ministerstve spravodlivosti, alebo ak má uzatvorené životné poistenie, tak prostredníctvom poistenia.
26.09.2023
Čítať viac o Poisťovňa pri životnom poistení neposudzuje, či ujma na zdraví vznikla následkom trestného činu
redakcia-nehoda

Allianz hlási nárast odhalených podvodov, v niektorých oblastiach padli celoročné rekordy

Za prvých 8 mesiacov tohto roka odhalil Allianz podvody za viac ako 10 miliónov eur. Najviac stúpli podvody v PZP a v poistení privátneho majetku. Jeden klient si chcel z novej poistky uplatniť starší úraz ramena, iný chcel novou poistkou zaplatiť 4 roky zničenú strechu.
20.09.2023
Čítať viac o Allianz hlási nárast odhalených podvodov, v niektorých oblastiach padli celoročné rekordy

Vyberáme z banky.sk