Klienti zbytočne prichádzajú o výhody. Nevedia, čo zahŕňajú asistenčné služby

Sú pre klientov k dispozícii zadarmo, no mnohí vôbec nevedia, čo všetko zahŕňajú a kedy sa dajú využiť. Hovoríme vo všeobecnosti o asistenčných službách, ale najmä o tých v havarijnom poistení. Klienti často nevedia, že ich vôbec majú a pri nehode či poruche auta na ceste ich využívajú len veľmi málo.

Asistenčné služby Groupama

Prečo o tom píšeme?

„Naša nedávna skúsenosť v poisťovni Groupama nás naviedla k tomu, aby sme informovali klientov, ale aj všeobecne verejnosť, o asistenčných službách. Klienti si za tieto služby zaplatia, majú ich v poistení, ale v praxi na to zabudnú a ich samotné využitie im nenapadne ani v prípade núdze,“ hovorí marketingový konzultant poisťovne Groupama, Ivan Bobošík a pokračuje práve príkladom z praxe.

„Klientovi sa v Rakúsku pokazilo auto. Volal rodine, kamarátom, známym, potom skúšal okoloidúcich a až keď bol v koncoch, obrátil sa na poisťovňu a asistenčné služby. Napokon bol prekvapený, čo všetko asistencia zahŕňa a že ju má vlastne v cene poistenia,“ vysvetľuje I. Bobošík.

Okamžitá pomoc pri poruche, nehode či defekte

Asistenčné služby pritom fungujú veľmi jednoducho a pomôžu klientom v prípade nehody, poruchy, vandalizmu, defektu či krádeže auta. Poisťovňa Groupama má v rámci asistencie v havarijnom poistení Bezpečná jazda dokonca aj dve šikovné služby – Digitálny odťah a Geolink, ktoré slúžia na jednoduchú a rýchlu lokalizáciu klienta a okamžité vyslanie technika za ním, takže žiadna navigácia cez telefón či hľadanie adresy. Servis vás nájde šikovne podľa vášho smartfónu.

„Klient ale môže využiť asistenciu aj v prípade nedostatku paliva či jeho zámeny. Okrem toho im služba v rámci Groupama Assistance PLUS pomôže s dobitím batérie, odomknutím vozidla či dovozu náhradných kľúčov,“ hovorí produktový manažér pre poistenie motorových vozidiel v Groupame, Tamás Nagy.

Dostupné aj v zahraničí

Výhodou asistenčných služieb aj ich dostupnosť. Klient ich má k dispozícii nonstop aj v zahraničí, takže ich môže využiť napr. aj počas letnej sezóny pri ceste na dovolenku. „V prípade potreby služba pre klienta zabezpečí nad rámec základnej asistencie aj prepravu cestujúcich do miesta bydliska, či už taxíkom, vlakom alebo letecky. A ak si to situácia vyžaduje, klient môže využiť možnosť repatriácie svojho auta zo zahraničného servisu domov na Slovensko,“ vysvetľuje T. Nagy.

Ide tak o poskytnutie komplexnej pomoci v náročných situáciách. Ak teda máte havarijné poistenie, určite sa pozrite aj na rozsah služieb v rámci asistencie. Takmer isto nájdete v zozname niečo, čo vás prekvapí, no v budúcnosti sa vám to možno zíde.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

business-sales-meeting

Koľko by sme mali platiť za životné poistenie?

Zle nastavenú poistku má zhruba 70 % ľudí. A pritom životné poistenie vie pomôcť vo vážnych situáciách, keď človek nečakane príde o príjem. Pozrite si, ako životné poistenie správne nastaviť a koľko peňazí naň mesačne vyčleniť.
01.12.2023 | redakčne upravené
Čítať viac o Koľko by sme mali platiť za životné poistenie?
woman-checking-phone

Ako si mám nájsť lekára? Odporúčanie zdravotnej poisťovne

Presťahovali ste sa do iného mesta alebo plánuje váš lekár odísť do dôchodku? Hľadanie nového lekára môže byť náročnou výzvou. Pozrite si zopár praktických odporúčaní ako postupovať.
29.11.2023 | redakčne upravené
Čítať viac o Ako si mám nájsť lekára? Odporúčanie zdravotnej poisťovne
18986

Asistenčné služby v životnom poistení

Životné poistenie už dávno nie je len o náhrade príjmu v prípade poistnej udalosti. Súčasťou životného poistenia možu byť aj asistenčné služby. O mnohých klienti ani netušia. Pozrite si, s čím všetkým vám vie poisťovňa pomôcť.
27.11.2023 | Katarína Macková
Čítať viac o Asistenčné služby v životnom poistení

Vyberáme z banky.sk