K životnej poistke už poisťovne bežne ponúkajú aj lekára na telefóne

Štandardom asistenčných služieb sa stávajú konzultácie zdravotného stavu klienta s lekárom na telefóne.


Poisťovne vedia svojim klientom ponúknuť k životnému poisteniu už aj rýchlejší kontakt s lekárom. Štandardom asistenčných služieb sa stáva medicínska asistencia a teda konzultácie zdravotnej situácie a zdravotného stavu klienta s lekárom na telefóne. Napríklad najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu, Allianz - Slovenská poisťovňa, má dva takéto programy. Nedávno rozšírila svoju zdravotnú asistenčnú službu o bezplatnú službu Telemedicína aj poisťovňa AXA.

V prípade, že sa u klienta poisťovne AXA či jeho rodinného príslušníka objaví zdravotný problém, má možnosť sa kedykoľvek a zadarmo telefonicky obrátiť na asistenčnú linku Telemedicína. Asistenčná spoločnosť potom na základe príznakov popísaných telefonicky odporučí vhodného lekára, s ktorým poisteného telefonicky spojí. Lekár s poisteným skonzultuje jeho problém a vydá konkrétne odporúčanie či návrh na ďalší postup. "Občas si môžeme napríklad zabudnúť vziať antibiotiká a potrebujeme poradiť, ako ďalej pokračovať v liečbe," hovorí Ondřej Vích zo skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Spoločnosť NN ponúka už od roku 2016 asistenčnú službu Rodinný lekár ako doplnok životného poistenia. Súčasťou telemedicíny je aj druhý lekársky názor na diagnózu, ktorý už predstavuje službu vyššej úrovne, keďže zapája renomovaných lekárov.

Poisťovňa Allianz v rámci životného poistenia ponúka možnosť telefonickej konzultácie zdravotného stavu pre seba a svoju rodinu. Má dva takéto programy, je to Služba asistent a DoktorPlus. Ide o 24-hodinovú telefonickú službu, kde klient môže s lekárom konzultovať svoj zdravotný problém, príznaky ochorenia, prevenciu ochorenia, užívanie liekov, získať informácie o preventívnej starostlivosti a dostupných liečivách na Slovensku. Služba tiež slúži na sprostredkovanie najvhodnejšieho lekára či zariadenie poskytujúce zdravotnú starostlivosť.

Aj klienti Generali Poisťovne, ktorí majú uzatvorené životné poistenie, majú možnosť využiť služby medicínskej asistencie. "Tá zahŕňa nielen lekára, ale aj právnika pre oblasť zdravia na telefóne," skonštatovala pre agentúru SITA vedúca komunikácie Generali Poisťovne Monika Majerčíková. Okrem toho spoločnosť minulý rok spustila prevenčný projekt Generali Balans, v rámci ktorého poisťovňa poukazuje na dôležitosť prevencie. Súčasťou projektu je aj blog, na ktorom ľudia nájdu články z oblasti zdravia, vitality, zdravého životného štýlu ako aj cestovania.

 

Vyberáme z poistovne.sk

relaxing-brown-and-white-tabby

Poistenie psa a mačky. Čo potrebujete vedieť?

Vedeli ste, že v súčasnosti si môžete poistiť už aj psíka a mačku? Pozrite si užitočné informácie o tom, ako toto poistenie funguje a ktoré riziká kryje.
02.12.2021 | redakcia
Čítať viac o Poistenie psa a mačky. Čo potrebujete vedieť?
IMG_8017-500

Kedy treba prehodnotiť výšku poistného krytia?

Ceny nehnuteľností v rokoch 2009 až 2016 boli relatívne stabilné, potom začali mierne rásť a pandémia začala hnať ceny raketovo hore. Skontrolujte si výšku poistného krytia, či zodpovedá cene vašej nehnuteľnosti. Na toto upozorňujú odborníci.
30.11.2021 | redakcia
Čítať viac o Kedy treba prehodnotiť výšku poistného krytia?
long-tree-trunks-stab-the-sky

Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Milióny ušetrených dokumentov a obálok klientov Allianz zachránilo 2 hektárový les. Takmer polovica klientov komunikuje s Allianzom elektronicky, pri nových klientoch je to 100 %. Efektívnym nástrojom online komunikácie je portál Môj Allianz.
25.11.2021
Čítať viac o Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Vyberáme z banky.sk