Allianz radí, ako rýchlo vyriešiť škodu na vozidle

Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 650 až 700 poistných udalostí. Približne tretina týchto škôd sa týka vozidiel. Čo robiť, aby vaša škoda bola vyriešená čo najskôr a k vašej spokojnosti? Tu je niekoľko tipov:

hands-grasping-a-steering-wheel

1. Škodu nahláste čo najskôr

Ideálne je škodu nahlásiť do 24 hodín po jej vzniku. Najneskoršia lehota na nahlásenie je do 15 dní od nehody, v prípade že sa nehoda stala v zahraničí, nahlásiť ju treba najneskôr do 30 dní od jej vzniku. Nahlásiť škodu môžete online alebo telefonicky. Po novom môžu klienti Allianz akúkoľvek škodu na vozidle sledovať krok za krokom prostredníctvom online sprievodcu škodou. Ide o interaktívnu mobilnú stránku, ktorú vám Allianz zašle mailom alebo SMS správou s linkom, na ktorom môžete sledovať stav svojej škody.

2. Odfoťte si škodu

Mať vlastnú fotodokumentáciu škody je vždy užitočné. Vyriešenie škody to zrýchli a uľahčí.

3. Doložte všetky potrebné doklady

Čím skôr doložíte všetky potrebné doklady k vzniknutej škode, tým skôr vám poisťovňa môže vyplatiť poistné plnenie. Najčastejšie doklady sú fotografie poškodeného vozidla, kópie policajných správ alebo záznam o nehode podpísaný oboma účastníkmi nehody a takisto číslo účtu, na ktoré chcete vyplatiť poistné plnenie.

4. Dbajte na pokyny pracovníkov Allianz

Akékoľvek otázky ohľadom riešenia škody vám radi zodpovedia skúsení pracovníci poisťovne, na ktorých sa môžete obrátiť telefonicky alebo online. Na akékoľvek chýbajúce doklady alebo ďalšie potrebné kroky z vašej strany vás upozorní aj online sprievodca škodou.

5. Využívajte zmluvné servisy poisťovne

Pri oprave vozidla v zmluvnom servise Allianz máte vždy istotu, že účtované náklady za opravu budú zodpovedať vykonaným úkonom a poisťovňa ich bude akceptovať.

6. Overte si spoluúčasť či limit poistného plnenia

Vďaka overeniu vás neprekvapí výška poistného plnenia ani čiastka, ktorou sa budete podieľať na náhrade vzniknutej škody.

7. Ohodnoťte nás

Aj vďaka vašej spätnej väzbe môžeme proces riešenia škody neustále zlepšovať a zrýchľovať. Nezabudnite preto na záver v zaslanom dotazníku ohodnotiť, ako ste boli s riešením svojej škody spokojný.

(Tlačová správa)
 

Vyberáme z poistovne.sk

IMG_8017-500

Kedy treba prehodnotiť výšku poistného krytia?

Ceny nehnuteľností v rokoch 2009 až 2016 boli relatívne stabilné, potom začali mierne rásť a pandémia začala hnať ceny raketovo hore. Skontrolujte si výšku poistného krytia, či zodpovedá cene vašej nehnuteľnosti. Na toto upozorňujú odborníci.
30.11.2021 | redakcia
Čítať viac o Kedy treba prehodnotiť výšku poistného krytia?
long-tree-trunks-stab-the-sky

Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Milióny ušetrených dokumentov a obálok klientov Allianz zachránilo 2 hektárový les. Takmer polovica klientov komunikuje s Allianzom elektronicky, pri nových klientoch je to 100 %. Efektívnym nástrojom online komunikácie je portál Môj Allianz.
25.11.2021
Čítať viac o Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Preplatí vám poisťovňa škodu na aute spôsobenú hlodavcom alebo mačkou?

Rozhryzené káble a hadičky vedia úplne znefunkčniť vozidlo. Pozreli sme sa, či opravu auta vám preplatí poisťovňa, alebo si ju budete musieť uhradiť z vlastného vrecka.
25.11.2021 | redakcia
Čítať viac o Preplatí vám poisťovňa škodu na aute spôsobenú hlodavcom alebo mačkou?

Vyberáme z banky.sk