Allianz radí, ako rýchlo vyriešiť škodu na vozidle

Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 650 až 700 poistných udalostí. Približne tretina týchto škôd sa týka vozidiel. Čo robiť, aby vaša škoda bola vyriešená čo najskôr a k vašej spokojnosti? Tu je niekoľko tipov:

hands-grasping-a-steering-wheel

1. Škodu nahláste čo najskôr

Ideálne je škodu nahlásiť do 24 hodín po jej vzniku. Najneskoršia lehota na nahlásenie je do 15 dní od nehody, v prípade že sa nehoda stala v zahraničí, nahlásiť ju treba najneskôr do 30 dní od jej vzniku. Nahlásiť škodu môžete online alebo telefonicky. Po novom môžu klienti Allianz akúkoľvek škodu na vozidle sledovať krok za krokom prostredníctvom online sprievodcu škodou. Ide o interaktívnu mobilnú stránku, ktorú vám Allianz zašle mailom alebo SMS správou s linkom, na ktorom môžete sledovať stav svojej škody.

2. Odfoťte si škodu

Mať vlastnú fotodokumentáciu škody je vždy užitočné. Vyriešenie škody to zrýchli a uľahčí.

3. Doložte všetky potrebné doklady

Čím skôr doložíte všetky potrebné doklady k vzniknutej škode, tým skôr vám poisťovňa môže vyplatiť poistné plnenie. Najčastejšie doklady sú fotografie poškodeného vozidla, kópie policajných správ alebo záznam o nehode podpísaný oboma účastníkmi nehody a takisto číslo účtu, na ktoré chcete vyplatiť poistné plnenie.

4. Dbajte na pokyny pracovníkov Allianz

Akékoľvek otázky ohľadom riešenia škody vám radi zodpovedia skúsení pracovníci poisťovne, na ktorých sa môžete obrátiť telefonicky alebo online. Na akékoľvek chýbajúce doklady alebo ďalšie potrebné kroky z vašej strany vás upozorní aj online sprievodca škodou.

5. Využívajte zmluvné servisy poisťovne

Pri oprave vozidla v zmluvnom servise Allianz máte vždy istotu, že účtované náklady za opravu budú zodpovedať vykonaným úkonom a poisťovňa ich bude akceptovať.

6. Overte si spoluúčasť či limit poistného plnenia

Vďaka overeniu vás neprekvapí výška poistného plnenia ani čiastka, ktorou sa budete podieľať na náhrade vzniknutej škody.

7. Ohodnoťte nás

Aj vďaka vašej spätnej väzbe môžeme proces riešenia škody neustále zlepšovať a zrýchľovať. Nezabudnite preto na záver v zaslanom dotazníku ohodnotiť, ako ste boli s riešením svojej škody spokojný.

(Tlačová správa)
 

Vyberáme z poistovne.sk

bicycle-in-the-garden

Nehoda na zdieľanej kolobežke či bicykli. Kto nesie zodpovednosť a ako treba postupovať ?

Vo väčších mestách na Slovensku si môžete prenajať elektrickú kolobežku, alebo bicykel. Všetko vyriešite cez apku v mobile. Čo však v prípade, ak spôsobíte nehodu? Kedy je zodpovedný používateľ a kedy majiteľ, resp. prevádzkovateľ? Prečítajte si, aký postup treba dodržať.
11.06.2021 | Katarína Macková
Čítať viac o Nehoda na zdieľanej kolobežke či bicykli. Kto nesie zodpovednosť a ako treba postupovať ?
hand-reaching-out-to-drone

Nehoda na elektrickom bicykli či zrážka dronom. Pokryje ju niekoľko rokov stará poistka?

Moderné zariadenia ako elektrické kolobežky či drony pred niekoľkými rokmi ešte neexistovali. Ako sa postaví poisťovňa k riešeniu škody, ak niekoho zraníte s letiacim dronom či zrazíte na elektrickej kolobežke a máte poistnú zmluvu z doby, keď tieto zariadenia ešte neexistovali?
08.06.2021 | Katarína Macková
Čítať viac o Nehoda na elektrickom bicykli či zrážka dronom. Pokryje ju niekoľko rokov stará poistka?
Pred dovolenkou myslite na poistenie. Groupama.

Plánujete ísť na dovolenku autom? Týchto 9 rád vám pomôže pripraviť sa na cestu

Dovolenka autom je pre mnohých obľúbená najmä vďaka slobode, voľnosti a dobrodružstvám. Zo Slovenska to navyše máme k moru len na skok a na pláži môžeme byť už po pár hodinách jazdy. Či už sa vyberiete na juh do Slovákmi obľúbených destinácií ako sú Terst, Istria, či Makarska alebo pôjdete za históriou na sever do Poľska alebo Nemecka, tieto rady využijete vždy.
07.06.2021
Čítať viac o Plánujete ísť na dovolenku autom? Týchto 9 rád vám pomôže pripraviť sa na cestu

Vyberáme z banky.sk