Allianz je opäť najlepšie komunikujúcou poisťovňou

Allianz – Slovenská poisťovňa opäť obhájila prvenstvo v súťaži Hermes Komunikátor roka 2020, keď sa stala najlepšie komunikujúcou poisťovňou na trhu. Pozíciu najlepšieho komunikátora medzi poisťovňami obhájila v 7. ročníku súťaže, ktorá hodnotí komunikáciu spoločnosti so zákazníkom.

HERMES 2020
Allianz získala hneď dve prvenstvá, keď sa stala najlepšie komunikujúcou podľa reprezentatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, vykonaného na vzorke 12-tisíc respondentov, aj podľa hlasovania verejnosti. „Rýchla, efektívna a transparentná komunikácia je dlhodobo jednou z priorít spoločnosti Allianz, preto nás vždy teší, ak ju ocenia ako najlepšiu aj naši klienti. O to viac, že pozíciu najlepšie komunikujúcej poisťovne na trhu sme obhájili aj v pandemickom roku 2020, ktorý bol aj v oblasti komunikácie so zákazníkom veľkou výzvou. Je to ocenenie práce a úsilia všetkých našich kolegov, ktorí s našimi klientmi komunikujú pri riešení poistných udalostí, uzatváraní poistenia, zmenách na zmluvách, ale aj prostredníctvom reklamných kampaní či komunikácie s novinármi,“ vysvetľuje hovorkyňa Allianz – Slovenskej poisťovne Lucia Muthová. Ocenenia za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom udeľovali v kategóriách bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikácie, obchodné reťazce a automobily.

Slávnostné vyhlasovanie víťazov prebiehalo vzhľadom na pretrvávajúcu pandemickú situáciu online.

(Tlačová správa)

Vyberáme z poistovne.sk

IMG_8017-500

Kedy treba prehodnotiť výšku poistného krytia?

Ceny nehnuteľností v rokoch 2009 až 2016 boli relatívne stabilné, potom začali mierne rásť a pandémia začala hnať ceny raketovo hore. Skontrolujte si výšku poistného krytia, či zodpovedá cene vašej nehnuteľnosti. Na toto upozorňujú odborníci.
30.11.2021 | redakcia
Čítať viac o Kedy treba prehodnotiť výšku poistného krytia?
long-tree-trunks-stab-the-sky

Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Milióny ušetrených dokumentov a obálok klientov Allianz zachránilo 2 hektárový les. Takmer polovica klientov komunikuje s Allianzom elektronicky, pri nových klientoch je to 100 %. Efektívnym nástrojom online komunikácie je portál Môj Allianz.
25.11.2021
Čítať viac o Klienti Allianz digitálnou komunikáciou ušetrili už vyše 1000 stromov

Preplatí vám poisťovňa škodu na aute spôsobenú hlodavcom alebo mačkou?

Rozhryzené káble a hadičky vedia úplne znefunkčniť vozidlo. Pozreli sme sa, či opravu auta vám preplatí poisťovňa, alebo si ju budete musieť uhradiť z vlastného vrecka.
25.11.2021 | redakcia
Čítať viac o Preplatí vám poisťovňa škodu na aute spôsobenú hlodavcom alebo mačkou?

Vyberáme z banky.sk