Ako nahlásiť škody po víchrici v poisťovni AXA

Likvidátori AXA očakávajú stovky škôd rádovo v desiatkach až stotisícich EUR, ktoré spôsobil silný vietor.





Medzi prvými nahlásenými škodami prevládajú nielen poškodené strechy, ale tiež rozbité okná. Vzhľadom k tomu, že víchrica Herwart bola na mnohých miestach sprevádzaná výdatným dažďom, nie sú výnimkou ani zatopené pivnice. Významné budú aj škody na automobiloch, ktoré spôsobili polámané stromy. 

S hlásením a postupom likvidácie škôd poradia klientom operátori AXA linky. Na internetových stránkach a sociálnych sieťach AXA sú k dispozícii informácie, ako postupovať pri hlásení škôd. Kalamitné nehody bývajú zvyčajne nahlasované s niekoľkodňovým oneskorením. K celkovému počtu škôd môžu pribudnúť škody na rekreačných objektoch, nakoľko viaceré z nich sú už zazimované. Zhoršiť situáciu môže aj ďalší vývoj počasia, najmä dážď alebo sneženie vo vyšších polohách, kde bol vietor najsilnejší. 

Odporúčania likvidátorov AXA

  • Urobte začiatočnú a priebežnú fotodokumentáciu škôd.
  • Vytvorte si zoznam poškodených vecí a zhromaždite potrebné doklady a dokumenty k nim (záručné listy, faktúry a podobne). Ak to nie je možné, poškodené veci nelikvidujte.
  • Pokúste sa minimalizovať vznik ďalších škôd.

Postup pri nahlasovaní poistnej udalosti

1. Pripravte si podklady:

  • Číslo poistenej zmluvy / prípadne údaje o poistníkovi
  • Poistný produkt, z ktorého škodu uplatňujete (Nehnuteľnosť, Domácnosť, Havarijné poistenie, Poistenie k povinnému ručeniu)
  • Telefonický a emailový kontakt na vás
  • Ďalšie informácie (kedy škoda nastala, čo bolo poškodené, kto poškodenie zistil, zachraňovacie náklady a podobne)


2. Poistnú udalosť môžete nahlásiť:

  • Telefonicky na AXA linke +421/2 2929 2929
  • Osobne na kontaktnom mieste AXA

Vyberáme z poistovne.sk

59421

Trendom poistného trhu je zlučovanie a transformácia na pobočky

Pobočky však podľa Národnej banky Slovenska len v obmedzenej miere podliehajú jej dohľadu.
06.12.2021
Čítať viac o Trendom poistného trhu je zlučovanie a transformácia na pobočky
Celne sklo

Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o havarijnom poistení

Kupujete nové auto? Bez ohľadu na to, či len nedávno opustilo výrobnú linku alebo už má najazdených niekoľko desiatok tisíc kilometrov, za úvahu určite stojí aj havarijné poistenie, známe aj ako KASKO. Ktorých päť argumentov by ste pred rozhodnutím nemali prehliadnuť?
06.12.2021
Čítať viac o Päť vecí, ktoré by ste mali vedieť o havarijnom poistení
a-runner-focuses

Klienti Allianz môžu získať genetickú analýzu v digitálnej podobe

Allianz ponúka klientom inovovanú analýzu DNA, ktorá pomáha zlepšiť kvalitu života. Individuálny plán v digitálnej podobe ponúka konkrétne odporúčania v oblasti stravovania, športu, zvládania stresu či kvalitného spánku. Osobnú genetickú analýzu získajú klienti Allianz k poisteniu kritických chorôb.
06.12.2021
Čítať viac o Klienti Allianz môžu získať genetickú analýzu v digitálnej podobe

Vyberáme z banky.sk