Asistenčné služby 3. časť (cestovné poistenie)

Viete, že asistenčné služby môžete využiť aj v iných prípadoch ako je škodová udalosť? Pozreli sme sa na situácie, kedy vám vedia pomôcť.





Asistenčné služby poskytujú poisťovne k rôznym typom poistenia, napríklad k cestovnému poisteniu, poisteniu auta, ale aj k poisteniu nehnuteľnosti.

Asistenčné služby k cestovnému poisteniu


Asistenčné služby sú bežnou súčasťou cestovného poistenia. Môžete ich využiť ešte pred vycestovaním, poradia vám v oblasti hygieny, bezpečnosti, cestovania v danej krajine, dajú vám aj informácie ohľadom očkovania a kontaktné údaje na konzulát. Klientom sú k dispozícii nepretržite 24 hodín.

Asistenčné služby vám pomôžu najmä pri:

  • zabezpečení zdravotníckeho zariadenia vzhľadom na zdravotný stav
  • úhrade nákladov alebo poskytnutie platobných záruk zdravotníckym zariadeniam
  • sprostredkovaní informácií týkajúcich sa spôsobu liečby v materinskom jazyku
  • zabezpečení liekov, ak nie sú dostupné
  • komunikáciu s blízkymi osobami
  • prevoz späť do vlasti
Poisťovne dokonca ponúkajú možnosť doplatiť si nadštandardné asistenčné služby, ktoré môžu zahŕňať aj:
  • právnu pomoc
  • pomoc v prípade straty / odcudzenia dokladov
  • oneskorené dodanie batožiny leteckým dopravcom - náhrada za nákup nevyhnutných odevov a toaletných potrieb
  • technickú asistenciu – asistenčná pomoc v prípade značnej škody na majetku v mieste bydliska počas vašej cesty
  • asistenciu pri predčasnom návrate

Lista Odporucame
Ak máte záujem o nadštandardné asistenčné služby, informujete sa na nich pred uzavretím cestovného poistenia, pretože ponuka jednotlivých poistovní sa líši. Taktiež si pozrite aj limity poistného plnenia, sú uvedené v poistných podmienkach.

lista Neprehliadnite
Ak sa na dovolenke zraníte, alebo sa vám stane iná nepríjemnosť=poistná udalosť, vždy kontaktujte asistenčné služby. Môžete sa tak vyhnúť následným neprijemnostiam pri riešení poistnej udalosti. Pokiaľ vám asistenčná služba odporučí zdravotnícke zariadenie, využite jeho služby (niektoré poisťovne majú čiernu listinu lekárov, s ktorými nechcú spolupracovať, lebo poskytujú neadekvátne služby).

Ak nestihnete kontaktovať asistenčnú službu pred ošetrením, poproste o pomoc na recepcii hotela alebo vyhľadajte priamo lekársku pomoc. Asistenčnú službu kontaktujte bezprostredne po ošetrení.

Vyberáme z Poistovne.sk

woman-in-grey-sweater-wearing-disposable-face-mask

Zdravotná poradňa: Ako zistím, či som prekonala COVID-19?

Viackrát som sa stretla s niekým, kto bol COVID pozitívny. Ja som však mala zakaždým negatívny výsledok antigénového testu. Je môžné, že som toto ochorenie už prekonala? Ako to môžem zistiť?
25.02.2021 | redakcia
Čítať viac o Zdravotná poradňa: Ako zistím, či som prekonala COVID-19?
HERMES 2020

Allianz je opäť najlepšie komunikujúcou poisťovňou

Allianz – Slovenská poisťovňa opäť obhájila prvenstvo v súťaži Hermes Komunikátor roka 2020, keď sa stala najlepšie komunikujúcou poisťovňou na trhu. Pozíciu najlepšieho komunikátora medzi poisťovňami obhájila v 7. ročníku súťaže, ktorá hodnotí komunikáciu spoločnosti so zákazníkom.
22.02.2021
Čítať viac o Allianz je opäť najlepšie komunikujúcou poisťovňou
typing-at-desk

Prehľad zmien v sociálnom poistení v roku 2021 - pandemické dávky, zmena termínov a povinností (4.časť)

Niektoré povinnosti voči Sociálnej poisťovni odbudnú. Zavádza sa dlhodobé ošetrovné i tehotenská dávka. Zmena nastáva aj v 13. a 14. platoch.
22.02.2021 | redakcia
Čítať viac o Prehľad zmien v sociálnom poistení v roku 2021 - pandemické dávky, zmena termínov a povinností (4.časť)

Vyberáme z banky.sk