Zvažujete zmenu zdravotnej poisťovne?

Prečítajte si, akú novú službu pripravila pre svojich poistencov Dôvera.







O telemedicíne a jej dostupnosti sme už nedávno písali. Teraz s nonstop telemedicínskou linkou prichádza aj poisťovňa Dôvera. Počas leta bola linka v testovacej prevádzke, od 5.9.2016 ju má k dispozícii 150-tisíc poistencov. Pre všetkých poistencov bude dostupná na jar 2017.

DôveraLinka24 (inými slovami lekár na telefóne) nemá ambíciu liečiť, skôr ide o odborné poradenstvo, hlavne pri bežných zdravotných ťažkostiach ako:
  • chrípka
  • prechladnutie
  • bolesti hlavy
  • tráviace ťažkosti, hnačka
  • alergické reakcie
Služba je užitočná aj v situáciach, keď pacienti potrebujú poradiť, čo robiť do návštevy lekárskej ambulancie - napríklad keď k nej majú zhoršený prístup pre vzdialenosť, komplikovaný terén, alebo slabé dopravné spojenie.

V porovnaní s ostatnými telemedicínskymi službami, výhodou DôveraLinky24 je, že lekár má k dispozícii zdravotnú dokumentáciu pacienta. Lekár presne vie, aké lieky pacient užíva, akými diagnózami trpí a tieto informácie vie zohľadniť pri poradenstve.

Pre ktorých pacientov môže byť táto služba zaujímavá

Poisťovňa očakáva, že túto službu budú využívať najmä mladí a pracovne vyťažení ľudia, rodičia malých detí a starí ľudia. Počas testovacej prevádzky na linku volali najviac deti, ktoré majú chronicky chorých starých rodičov a žiadali pre nich rady ohľadom užívania liekov.

lista Neprehliadnite Keďže cez telefón budú môcť pacienti odborne vyriešiť časť svojich zdravotných problémov, bude to mať viacero výhod:
  • pacienti sa už nebudú musieť spoliehať na dezinformácie z internetu, ktoré často vôbec nie sú odborné a môžu skôr uškodiť ako pomôcť
  • odbremenia sa čakárne
  • pri včasnom odchytení vážnych problémov (podozrenie na infarkt a pod.) a pri zavolaní okamžitej pomoci to prinesie aj finančné úspory. Predsa len, operácia a liečba akútneho stavu je drahšia ako podchytenie pacienta v rannom štádiu.

Ako to funguje

Po zavolaní na DôveraLinku24 sa pacient bude musieť identifikovať (potrebuje svoju kartičku poistenca). Po identifikácii rozoberie svoj zdravotný problém so zdravotníkom a lekárom. Služba je bezplatná, volajúci platí len cenu hovoru.

Vyberáme z poistovne.sk

dentist-doing-checkup

Návšteva zubára sa predraží, ku koncu apríla sa ruší zubný benefit

Návšteva zubára sa niektorým Slovákom predraží. Ministerstvo zdravotníctva SR totiž po konzultácii s rezortom financií navrhlo revíziu v benefitoch zdravotných poisťovní. Dotkne sa pritom práve poskytovania zubného benefitu zdravotnými poisťovňami.
15.04.2024
Čítať viac o Návšteva zubára sa predraží, ku koncu apríla sa ruší zubný benefit
Doktor a peniaze-005

Zdravotné poisťovne vlani uhradili poistencom benefity za viac ako 60 mil. eur

Zdravotné poisťovne uhradili vlani svojim poistencom benefity v celkovej výške 60,8 mil. eur. Najviac z tejto sumy pripadlo na štátnu Všeobecnú zdravotnú poisťovňu, takmer 29 mil. eur, Dôvera minula na benefy viac ako 20 mil. eur a Union necelých 12 mil. eur.
15.04.2024
Čítať viac o Zdravotné poisťovne vlani uhradili poistencom benefity za viac ako 60 mil. eur
redakcia-letisko

Pozor! Cestovné poistenie pre územie Izraela a Palestíny neplatí

UNIQA pripomína, že vzhľadom na pretrvávajúcu mimoriadnu bezpečnostnú situáciu na celom území Izraela a Palestíny, ktorá vznikla v dôsledku vojnového konfliktu, nie je možné klientom cestujúcim do týchto krajín garantovať zaistenie asistenčných služieb. Z tohoto dôvodu cestovné poistenie pre dane krajiny nie je účinné.
15.04.2024
Čítať viac o Pozor! Cestovné poistenie pre územie Izraela a Palestíny neplatí

Vyberáme z banky.sk